Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Trenger tips til kakefyll. Til sjokoladekake og til sukkerbrød. Hva slår aldri feil ? Anonym poster: 215c57a3df441bc53198bf48bf6100aa
Mamma&skatt Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Til sjokoladekake er det godt med en sjokoladekrem med kaffe eller litt rom syns jeg. Til sukkerbrød er jo det opplagte vaniljekrem og skivede jordbær evnt jordbærsyltetøy. Pisket krem og bringebærsyltetøy, har også tenkt om ikke en slik kremost krem med litt sitron i kan være godt. Til sukkerbrød kan du egentlig bruke hva du vil :-)
Gjest SHOC Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Vaniljekrem i sjokoladekake. Bjørnebær i sukkerbrød.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Til sjokoladekake er det godt med en sjokoladekrem med kaffe eller litt rom syns jeg. Til sukkerbrød er jo det opplagte vaniljekrem og skivede jordbær evnt jordbærsyltetøy. Pisket krem og bringebærsyltetøy, har også tenkt om ikke en slik kremost krem med litt sitron i kan være godt. Til sukkerbrød kan du egentlig bruke hva du vil :-) Sjokoladekremen, lager da da en tykk type eller den typiske tynne glasuren? Ja kan vel egentlig gjøre hva man vil med et sukkerbrød skal trekke den med marsipan og pynte den. Anonym poster: 215c57a3df441bc53198bf48bf6100aa
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Vaniljekrem i sjokoladekake. Bjørnebær i sukkerbrød. Vaniljekrem i sjokoladekake har jeg vurdert, men aldri prøvd. Fint å høre at det funker Anonym poster: 215c57a3df441bc53198bf48bf6100aa
Mamma&skatt Skrevet 1. mars 2013 #6 Skrevet 1. mars 2013 Til sjokoladekake er det godt med en sjokoladekrem med kaffe eller litt rom syns jeg. Til sukkerbrød er jo det opplagte vaniljekrem og skivede jordbær evnt jordbærsyltetøy. Pisket krem og bringebærsyltetøy, har også tenkt om ikke en slik kremost krem med litt sitron i kan være godt. Til sukkerbrød kan du egentlig bruke hva du vil :-) Sjokoladekremen, lager da da en tykk type eller den typiske tynne glasuren? Ja kan vel egentlig gjøre hva man vil med et sukkerbrød skal trekke den med marsipan og pynte den. Anonym poster: 215c57a3df441bc53198bf48bf6100aa Du kan velge selv, kommer an på hvor fuktig eller mektig du orker at kaken er :-) jeg foretrekker devils foodcake glasuren til nigella lawson sin, men med dronning sjokolade istedet for mørk sjokolade. Har ikke link, men søk nigella lawson devils foodcake så finner du den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå