Gå til innhold

Kakefyll tips ? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til kakefyll.

Til sjokoladekake og til sukkerbrød. Hva slår aldri feil ? :)

Anonym poster: 215c57a3df441bc53198bf48bf6100aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til sjokoladekake er det godt med en sjokoladekrem med kaffe eller litt rom syns jeg. Til sukkerbrød er jo det opplagte vaniljekrem og skivede jordbær evnt jordbærsyltetøy. Pisket krem og bringebærsyltetøy, har også tenkt om ikke en slik kremost krem med litt sitron i kan være godt. Til sukkerbrød kan du egentlig bruke hva du vil :-)

Skrevet

Vaniljekrem i sjokoladekake.

Bjørnebær i sukkerbrød.

Skrevet

Til sjokoladekake er det godt med en sjokoladekrem med kaffe eller litt rom syns jeg. Til sukkerbrød er jo det opplagte vaniljekrem og skivede jordbær evnt jordbærsyltetøy. Pisket krem og bringebærsyltetøy, har også tenkt om ikke en slik kremost krem med litt sitron i kan være godt. Til sukkerbrød kan du egentlig bruke hva du vil :-)

Sjokoladekremen, lager da da en tykk type eller den typiske tynne glasuren? Ja kan vel egentlig gjøre hva man vil med et sukkerbrød :) skal trekke den med marsipan og pynte den.

Skrevet

Vaniljekrem i sjokoladekake.

Bjørnebær i sukkerbrød.

Vaniljekrem i sjokoladekake har jeg vurdert, men aldri prøvd. Fint å høre at det funker :)

Skrevet

Sjokoladekremen, lager da da en tykk type eller den typiske tynne glasuren? Ja kan vel egentlig gjøre hva man vil med et sukkerbrød :) skal trekke den med marsipan og pynte den.

Du kan velge selv, kommer an på hvor fuktig eller mektig du orker at kaken er :-) jeg foretrekker devils foodcake glasuren til nigella lawson sin, men med dronning sjokolade istedet for mørk sjokolade. Har ikke link, men søk nigella lawson devils foodcake så finner du den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...