Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Hvor ofte er deres 7/8 åringer med venner? Min datter går på fotball 1 gang i uka og dans 1 gang i uka.. Ellers er hun med venner 2-3 ganger i uka utenom disse fritidsaktivitene.. Hun ønsker jo helst å være med noen/ha noen med seg hjem fra skolen vær dag.. Jeg kjenner jeg synes at det er deilig at hun kan være hjemme med oss uten å stresse rundt til folk også av og til.. Men får inntrykk av at andre i klassen er på besøk/har besøk hver dag.. Vi bor slik til at hun må kjøres og hentes, ingen av hennes venner som bor i gåavstand for henne.. Hvordan er det hos dere? Anonym poster: 5ac24cfefbebcfec472ba7faec6a27f3
Plutselig_gravid Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Det kommer nok helt an på hvordan man bor. Vi bor slik til at alle vennene er i gangavstand, så 9-åringen her i huset er sammen med venner hver eneste dag. Jeg synes det er flott, men savner alenetid med han. Vanskelig å holde han inne når han hører vennene sine rett utenfor vinduene Hadde vi bodd slik til at han måtte bringes og hentes hadde det nok vært sjeldnere!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Min 9-åring er med venner 1-2 ganger i uka, men enkelte uker er det ikke noen besøk overhodet. Hun er av typen som liker å ta det med ro hjemme hvis hun kan, og har søsken som hun kan underholde seg med hvis hun kjeder seg. Er med på ski, korps og fotball, så hun treffer vennene sine utenom skoletiden. Har også sluttet i SFO for å få mer tid hjemme, etter eget ønske. Jeg tror ikke jeg vil klassifisere henne som asosial heller, hun har mange venner. Hun kunne gjerne for min del vært mer med venner, særlig de helgene vi ikke har planer. Men hun ønsker å være hjemme
Jojo x3 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 I ukedagene er han med venner 1-2 ganger, varierer. I helgene som regel begge dager, en enten fordi vi er med venner som har barn eller at vi er mer hjemme og har bedre tid. Han er på organisert aktivitet 1 gang. Han liker seg egentlig best hjemme, men kan også være sosial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå