Gå til innhold

Har barn med omgangsyke, og skal å handle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at eplejuice og farris er bra å drikke, men barnet liker ikke det. Liker heller ikke cola.

Når du har syke barn i hus, hva står på din handleliste?

Anonym poster: 3bb326443ac6da486898bb45cf47ac1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga potetskruer og utvannet brus. Hos oss blir diareen verre av eplejuice.

Anonym poster: 746dabc3253acdfb4466c118cb3a9692

Skrevet

Vi ga potetskruer og utvannet brus. Hos oss blir diareen verre av eplejuice.

Anonym poster: 746dabc3253acdfb4466c118cb3a9692

Potetskruer har jeg, men ikke mange som spises:/ Da gidder jeg ikke kjøpe eplejuice da. Er farris kankje bedre enn vanlig vann. Bare det barnet vil drikke egentlig.

Skrevet (endret)

Hva som helst som de liker. De får det de vil ha når de er syke, for det er viktig at de får i seg drikke. Cola er favoritten her da... eller smoothie fra babyavdelingen. Og saftis.

Endret av GGI
Skrevet

saftis

chips

salte kjeks

cola

eplejuice

farris

Eller hva som helst annet barnet måtte ønske :)

Har barna vært veldig dårlig over flere dager hvor det er umulig å få i dem noe som helst har vi kjøpt næringsdrikker fra apoteket.

Skrevet

Smoothie var et godt tips:)

Ja, barnet får spise/drikke akkurat hva det måtte være, men siden det er lite som vil inntas var jeg bare ute etter tips;) Og cola og eplejuice sies det nei takk til..

Skrevet (endret)

Gutten her er glad i sånne juicebokser, og kjeks. Og smoothies og is da. Pleier å få så mye han vil når han er syk og ikke annet går ned.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Skrevet

Alt som de har lyst på som glir lett ned og lett oppigjen.

Is, karamellpudding, sjokoladepudding, ritz liker de her i huset. Har de omangsyken bryr jeg meg ikke om. Hva de får i seg bare de får noe, og er det usunt er det også veldig greit for da får de litt energi som igjen kanskje fører til at de blir litt mer i form til å spise noe mer.

Anonym poster: 63a050a942c3eb60130483970ce2cb06

Skrevet

Jeg liker sprite mot kvalme. Eller vanlig sitronbrus. Eneste som lindrer. Også døyver sitronsmaken andre ekle smaker ved oppkast.

Skrevet

æsj... ligger med omganssyken selv...

Drikker blåbær juice.. det skal visst være god næring... liker ikke farris eller eplejuice jeg heller...

da jeg var lita ville jeg bare ha ritz kjeks :)

Anonym poster: 2072a6513259113356d9af6e2ad7fadb

Skrevet

Alt som de har lyst på som glir lett ned og lett oppigjen.

Is, karamellpudding, sjokoladepudding, ritz liker de her i huset. Har de omangsyken bryr jeg meg ikke om. Hva de får i seg bare de får noe, og er det usunt er det også veldig greit for da får de litt energi som igjen kanskje fører til at de blir litt mer i form til å spise noe mer.

Anonym poster: 63a050a942c3eb60130483970ce2cb06

Her likes ingen desserter og ihvertfall ikke når han er kvalm. Usunt eller ikke betyr ingenting, helt enig i det. Er bare at jeg får barnevakt så jeg kan handle snart og det er liksom den sjansen jeg har til å komme meg på butikken så derfor jeg tydde til handleliste tips;)

Ritz er veldig bra, og det står allerede klart på "buffeten" på stuebordet;)

Takk alle for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...