Gå til innhold

Emmaljungavogn kjøpt i 2012, hvor mye selge den for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2/3 av ny pris? Den kostet nesten 9000 ny. Selge den for 6000?

Anonym poster: 53ba8b670ba96ed79eba6ad8da7f2ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er forskjell på "brukt er brukt" om vogna er f.eks fra 2008 eller 2012 jeg da. En så ny vogn kan man ta litt mer enn halv pris på, spesielt om vogna knapt er synlig brukt.

6000 kr er da greit det? Prøv iallefall, det er sikkert noen som er villige til å betale. Og er det ikke, så setter du bare ned prisen:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sant nok. Men det ligger så mange ute nå til halv pris som også er fra 2012 at jeg tror det er vanskelig å få noe mer. Solgte selv en et år gammel emmaljunga og måtte gå ned til 4000.- for å få solgt den.

Skrevet

Kan prøve litt mer enn halv pris siden den er så ny hvis den ser fin ut, men over 2/3 er for mye for meg. Da kjøper jeg heller ny for å få den sikkerheten. Enklere å gå til butikken å klage hvis du kjenner hele historien. Men hvis det ligger mange vogner ute nå er det jo bare å se der. Ta fine og mange bilder =)

Anonym poster: b9de4c791ce030a41f3b61f9219df900

Skrevet

Syns godt du kan prøve deg på 6000 kr. Evt 5500 hvis ingen er intr. Det kommer litt an på hvilken farge det er, og understell og om det følger med stelleveske osv. Ikke alle farger er like attraktive og lettsolgte. Er litt der det ligger også.

Kjøpte selv en lite brukt 2010 Edge duo og betalte 3500 m/ stelleveske. Det var visst stor interesse rundt denne. Og jeg var heldigvis rask på å kontakte selger først. Men bare minutter etter min melding hadde det visst raset inn flere interesserte. Så kan være at det er lettere å selge i en lavere prisklasse. Men er det noen som virkelig har lett etter akkurat den du har, så kan du jo være heldig at de vil gi deg ønsket pris. For regner med vognen er som ny, med kjøpsvbevis? Da er jo det et godt kjøp fremfor å kjøpe helt ny spør du meg :)

Anonym poster: a90bf480a9079c4e70da58069d44c566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...