Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Og hvor kommer du fra? Anonym poster: 65290a3b9550fdc30e908c377878f0ad
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Svart. Østfold. Anonym poster: 6e8634e1c3898896be89d076ff447bd2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Svart. Er sunnmøring. Anonym poster: 131d8865f7481d16457ed5ced84234ff
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Svart, er fra Sunnmøre. Anonym poster: 294728bde662b19fe7b7efe0678f0eef
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Svart, fra Kristiansand. Anonym poster: 43bcdb4f70e1af0bedd045bbb0ec7444
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Svart. Trønderlag Anonym poster: 2ff65a21da857c922f1099496621dccd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Svart, Akershus Anonym poster: 871dae9ba99372b4be3eef5abf06a5ec
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Sier både sort og svart. Er fra Oslo. Anonym poster: bf102c047ca4463471ff11aa3137b729
Fae Skrevet 28. februar 2013 #13 Skrevet 28. februar 2013 Blander begge deler. Noen ganger sier jeg svart og noen ganger sort. Kommer fra Bergen ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #14 Skrevet 28. februar 2013 Svart. Er fra Asker, Akershus. Anonym poster: a3b365f91806420f26ba0de816ca6c33
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #15 Skrevet 28. februar 2013 Svart, er fra Hidra Anonym poster: 64741954b4a40719b95282cafa74d567
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #17 Skrevet 28. februar 2013 Svart, østlandet/oslo Anonym poster: a37ad9ddeaa725ea1d0cb39d62fb1a72
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #18 Skrevet 28. februar 2013 Svart, Bergen Anonym poster: acde34eaff7f571f4c3d3bddb7995f76
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #19 Skrevet 28. februar 2013 Sier svært med skikkelig skarre R men så er jo jeg fra Arendal. Anonym poster: 01115f79da8bd23f75d4277f53baf507
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #20 Skrevet 28. februar 2013 Svart, Aust-Agder Anonym poster: 8f2661129a451677474871678bca4145
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #21 Skrevet 28. februar 2013 Sier begge deler. Kommer annpå hvem jeg prater med. Er fra Nedre Eiker Anonym poster: da68698a5e7b883cb40a705202336e78
Gilette Skrevet 28. februar 2013 #22 Skrevet 28. februar 2013 Sort, utlending fortiden bosatt i verdens minste verdensdel :-) (Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå