Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Førstemann hadde kolikk, er det da større sannsynlighet for nestemann også får det? Er det noen sammenheng? Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Førstemann hadde kolikk, er det da større sannsynlighet for nestemann også får det? Er det noen sammenheng? Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6 Det sies at har du hatt et kolikkbarn, så får du ikke flere.. men en jeg kjenner fikk 3, så jeg vet ikke jeg... Anonym poster: 80065cc877f4b8dc4d487212886fa8ac
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har aldri hørt om noen som har hatt kolikk på flere enn ett barn. Og håper for guds skyld det stemmer. Første hadde det hos oss... Anonym poster: fb76ab087487c2dd0e1ddbda9ceb62d4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Er det virkelig noe som heter kolikk nå til dags? Trodde de fleste gikk til behandling og fikk jernet årsaken til det som før ble samlebetegnelsen kolikk. Det er jo så mye kiropraktorer, akupunktører, manuellterapeuter osv kan gjøre. Har dere prøvd noe sånt eller kaller dere det bare kolikk og venter på at det skal gå over av seg selv? Anonym poster: 48aebd4e6df4b0e45582b8befe215d98
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Er det virkelig noe som heter kolikk nå til dags? Trodde de fleste gikk til behandling og fikk jernet årsaken til det som før ble samlebetegnelsen kolikk. Det er jo så mye kiropraktorer, akupunktører, manuellterapeuter osv kan gjøre. Har dere prøvd noe sånt eller kaller dere det bare kolikk og venter på at det skal gå over av seg selv? Anonym poster: 48aebd4e6df4b0e45582b8befe215d98 Vi prøvde de meste og ingenting hjalp. Barnelegen kalte det kolikk og sa at årsaken kunne være umodne tarmer. Hi Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Vi hadde det med begge våre! Prøvde ALT! Ingenting hjalp, bortsett fra bæring 24/7 i 3 måneder. Kiropraktor hjalp litt på første, men effekten var kortvarig. Heldigvis går det over:) Anonym poster: 42bf0be2ab71634f66e3050a44e51219
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Et med, et uten her .... Håper 3 mann slipper og!
stratosku Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Har 3 barn, og det er bare et som har hatt kolikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå