Gå til innhold

Et kolikkbarn, flere kolikkbarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann hadde kolikk, er det da større sannsynlighet for nestemann også får det? Er det noen sammenheng?

 

Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann hadde kolikk, er det da større sannsynlighet for nestemann også får det? Er det noen sammenheng?

 

Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6

 

Det sies at har du hatt et kolikkbarn, så får du ikke flere.. men en jeg kjenner fikk 3, så jeg vet ikke jeg...

 

Anonym poster: 80065cc877f4b8dc4d487212886fa8ac

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som har hatt kolikk på flere enn ett barn.

Og håper for guds skyld det stemmer. Første hadde det hos oss...

 

 

 

Anonym poster: fb76ab087487c2dd0e1ddbda9ceb62d4

Skrevet

Er det virkelig noe som heter kolikk nå til dags? Trodde de fleste gikk til behandling og fikk jernet årsaken til det som før ble samlebetegnelsen kolikk. Det er jo så mye kiropraktorer, akupunktører, manuellterapeuter osv kan gjøre. Har dere prøvd noe sånt eller kaller dere det bare kolikk og venter på at det skal gå over av seg selv?

 

 

 

Anonym poster: 48aebd4e6df4b0e45582b8befe215d98

Skrevet

Er det virkelig noe som heter kolikk nå til dags? Trodde de fleste gikk til behandling og fikk jernet årsaken til det som før ble samlebetegnelsen kolikk. Det er jo så mye kiropraktorer, akupunktører, manuellterapeuter osv kan gjøre. Har dere prøvd noe sånt eller kaller dere det bare kolikk og venter på at det skal gå over av seg selv?

 

 

 

Anonym poster: 48aebd4e6df4b0e45582b8befe215d98

 

Vi prøvde de meste og ingenting hjalp. Barnelegen kalte det kolikk og sa at årsaken kunne være umodne tarmer.

 

Hi

 

Anonym poster: 8e110656afc084a4572805f04062a1f6

Skrevet

Vi hadde det med begge våre! Prøvde ALT! Ingenting hjalp, bortsett fra bæring 24/7 i 3 måneder. Kiropraktor hjalp litt på første, men effekten var kortvarig.

 

Heldigvis går det over:)

 

Anonym poster: 42bf0be2ab71634f66e3050a44e51219

Skrevet

Fire barn, bare ett med kolikk.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Et med, et uten her .... Håper 3 mann slipper og!

Skrevet

Har 3 barn, og det er bare et som har hatt kolikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...