ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Den ene dagen jeg faktisk har tid til å sette meg ned og se på VM. 10 sek før målgangen til Marit Bjørgen kneler nrk.no, og dermed sa nett-tv takk for seg. Kan vel ikke annet enn å regne med at hun kom seg over målstreken uten videre dramatikk, og at jeg kan si HURRA Norge! Eller...?
bIomstre Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 ...vel, du har vel funnet ut av det til nå... og er i gang med å bake gullkake?
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2013 Hehe skulle gjerne bakt gullkake x 2 jeg, men jeg må på jobb... sukk. Eller, jeg trives veldig godt i jobben, men likevel, det hadde vært godt med en fridag, så, sukk.
Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Det går opp for meg at jeg ikke har sett ett sekund VM og det kjennes ikke heller som et savn.
Nitpicker'n Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Det går opp for meg at jeg ikke har sett ett sekund VM og det kjennes ikke heller som et savn. Og siden du sier det, så har jeg faktisk sett på i ca to sekunder, fordelt på to dager, og oppdaget at Karen-Marie Ellefsen er blitt degradert til et klesstativ. Det er noen som driver og putter på ho lue og skjerf, og jeg tror det må være en lærling med litt for mange kreative oppgulp som har fått oppgaven.
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Åh, det nytter ikke å bo på landet og ikke følge med på Norges store sønn og datter (vel, det begynner å bli flere døtre på den tronen)! Det er snakkis hele dagen, og som en kontaktperson til kunder er det min plikt å være oppdatert på aktuelle temaer, som VM, hvem som har frosne vannrør, og hvem som spydde bak naboens busk i helga. Endret 28. februar 2013 av mama foodie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå