Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Er førstegangs. Er jo vanlig at hodet fester seg tidlig første gang, og evt sent/ikke fester seg hos flergangsfødende. Noen med samme erfaring? Ble det overtid? Anonym poster: 3d7fa14f5f0fc5ea191a90e2cf76b5d1
Audix78 Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 vanlig kanskje men jeg er ikke bekymret, jeg er førstegangs og 37 uker fullgått idag, var hos legen idag og hodet er ikke festet. Men som sagt jeg er ikke bekymret. Vi får bare satse på at det fester seg snart. Nå har min ligger med hodet ned i hele 3 trimester så tror han blir der...
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Det trenger ikke ha noen betydning, hi. Noen ganger fester ikke hodet seg før rett før, kanskje så sent som når vannet går o.l.. Så at det ikke er festet ennå behøver ikke bety at du kommer til å gå over tiden
Pinnus Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Hodet var ikke festet når riene startet her, 16 dager før termin. Holdt på i over en time med pressrier, men aner ikke om det er noen sammenheng mellom de to.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Hos meg festet aldri hodet seg. Fødselen gikk helt fint fordi Anonym poster: 9be6d13d248c3d3bcbd91fc4f4193af8
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Slapp av, ennå 4 uker til fødsel!! Og hodet kan feste seg rett før fødselen starter, ingen garanti for at det skjer månedsvis før termin Ligger barnet i hodeleie? Du skal se at det ordner seg Ikke stresse med å tenke på om hodet er festet, det kan jo ennå være 6? uker til du føder Alt ettersom hvor langt du er kommet i uke 37. Lykke til
Tro smo konosoro Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Hodet festet seg ikke her heller med hverken første eller andre. Født på termin og en uke før. begge Fødsler startet med vannavgang.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Takk for beroligende svar jenter ! Babyen ligger med hodet ned, har gjort det siden uke 30 ca. Håper jeg slipper å gå over tiden, er i så utrolig dårlig form og sover kanskje 4 timer i døgnet, så for min del kan fødselen bare komme snart. Er 37+4 Så i teorien, selv om hodet ikke er festet så kan det skje når som helst ? Anonym poster: 3d7fa14f5f0fc5ea191a90e2cf76b5d1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Når jeg gikk gravid med min første festet ikke hodet seg før i uke 39. Med andremann festet det seg i uke 36. Og det er jo mest vanlig at det IKKE fester seg når man er flergangs. Anonym poster: 31917f26b34e5364baecc5b8433ec99f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Hodet var ikke festet på siste kontroll på verken nr. 1 eller nr.2. Fødte begge før termin. Og begge fødslene var raske. Anonym poster: 43e731b82e1868653ff49be98d3e1b02
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. februar 2013 #11 Skrevet 28. februar 2013 Takk for beroligende svar jenter ! Babyen ligger med hodet ned, har gjort det siden uke 30 ca. Håper jeg slipper å gå over tiden, er i så utrolig dårlig form og sover kanskje 4 timer i døgnet, så for min del kan fødselen bare komme snart. Er 37+4 Så i teorien, selv om hodet ikke er festet så kan det skje når som helst ? Anonym poster: 3d7fa14f5f0fc5ea191a90e2cf76b5d1 Da er du jo snart i uke 39 Ikke lenge igjen nå! Siste ukene er for mange slitsomme, men best å ikke tenke at du skal føde før termin - de fleste førstegangs føder enten helt tett inntil eller over termindato. Blir mye lengre å vente for deg om du tenker at du skal føde imorgen, når det i realiteten kan være flere uker til. Fødsel kan starte spontant når som helst etter uke 37 og sjansen øker for hver dag du nærmer deg termin Håper du får sove litt bedre inatt Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå