Gå til innhold

Hater hår.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga grått hår må jeg farve håret hver 4-5 uke. Jeg har hatt kort hår i en del år nå og trivdes godt med det. Nå har jeg fått kortlangt hår (litt hockeysveis over det) og blir ikke enig med meg selv om jeg skal klippe meg kort igjen eller la det gro.

Kort hår er lett og holde i orden og å farve. Mener selv jeg ser yngre og tynnere ut med kort hår.

Langt hår blir fort tungt og så glatt at strikk og spenner må limes fast med mengder med hårspray. Ikke liker jeg å farve det pga at jeg ikke får til dette med å farve etterveksten og så resten. Ender derfor opp med veldig mørkt hår ytterst.

Er snart 40 år om det er relevant og mørk i håret. Vel, det som ikke er grått da. Noe det bare blir mer og mer av....

Klippe meg eller la det gro? Føler meg som en dass håret nå rett og slett.

Anonym poster: e66fda04fa35b2cb1ba92c287a4a9b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarer egentlig ganske greit på spørsmålet ditt selv. Du virker jo veldig positiv til kort hår og negativ til langt hår, så jeg ville gått for en klipp.

Skrevet

Hvorfor ikke kort hår og dropp fargingen. Grått hår er da bare fint.

Anonym poster: 59b50186dc3a8598ac117d157ecddf4b

Skrevet

Kort, grått hår kan se virkelig sofistikert ut, altså..

Go for it!

Skrevet

Blir nok kort igjen, men ikke grått. MÅ farve det. Har vært plaget med grått hår siden jeg var 19 år.

Anonym poster: e66fda04fa35b2cb1ba92c287a4a9b39

Skrevet

Kjenner til problemet. Jeg er vel 50 % hvithåret... Og ikke så gammel at det er så gøy... Har endelig fått fint langt hår, men fy dt er noe herk med farging... Driver også å tenker på kort igjen, men jeg er så dominerende som person ... Ehrmmm... At kort hår forsterker det harde i meg og jeg vil heller bli oppfattet som litt mykere ;-) he he... Et skikkelig I landsproblem ;-)

Hvs du liker kort hår og ser tynnere ut ( det gjør ikke jeg) så ville jeg ikke nølt!

Anonym poster: e30fcdd1ad24d663e468f84fcca765cb

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Klipp deg og dropp farginga! Jo, jeg mener virkelig det med å droppe farginga, altså - det har jeg selv gjort og har aldri vært så fornøyd med sveisen min som etter jeg slutta med den slitsomme farginga. Nå er jeg grå, i forskjellige nyanser, og etter hvert blir det nok hvitt. Jeg ser at mange hår er helt hvite allerede nå, og både min mor og mormor har/hadde hvitt hår i fra de var i 60-årsalderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...