Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg er gravid og megahormonell for tiden. Jeg er konstant sint, og det som irriterer meg mest er mennesker som er i veien for meg med barnevogn. I det siste har jeg begynt å kjøre på de som står i veien. -I går var det noen slappe punkerungdommer som satt på barnevogn setene på bybanen, jeg ble ildsint og kjørte rett på de. Jeg forventet at de skulle bli rasende, men de tuslet bare avgårde og såg forskrekket ut. -Idag prøvde som vanlig en frekking å skvise seg inn på bybanen før jeg har rukket å gå av, jeg kjenner at de bobler i meg og var meg! Heldigvis har jeg barnevogna som hjelpemiddel og kjøper rett på han. Håper han fikk noen gode blåmerker! Jeg burde skjerpe meg, ikke oppføre meg som en okse på steroider, men jeg koker konstant! Anonym poster: c38aa9bc0df1de7766b5fa8c69963ff2
Countess Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Haha, huff.. Jeg er også et hormontroll, men jeg nekter å slippe det løs når det vil Det blir kanskje bedre snart? Er du langt på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå