Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Jeg skulle få strålende sol. I stedet fikk jeg grått, gråere og gråest og gråkaldt. Jeg ser gjerne at riktig adressat melder seg så vi kan få byttet om, jeg trenger det jeg bestilte.
Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Og forresten, ja, jeg har både Yr og Storm og Pent som dokumentasjon.
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Ikkje vi i alle fall, her piskar regnet på glasa og eg kvir meg til å gå ut..
Mamma4livet Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Nå blir det sol i Oslo! Jeg ser at det sprekker opp. Dine bønner blir hørt.
bIomstre Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Usj da! Ikke fått sola di her heller. Men vi var lovet grått, gråere og gråest, så jeg var vel forberedt med nyanbragt perleblomst til kontoret i dag for vårstemning inne isteden. Har postet bilde av den under dagens elsk, kanskje det kan hjelpe deg litt gjennom dagen?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Her skinner sola og gradestokken er på godt humør Bare synd jeg må se det gjennom et vindu, men sniker meg ut for litt vitamininnsprøytning når det trengs Du kan låne den frem til i morgen, men da vil jeg ha den tilbake!
Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Hmf. Det må sprekke opp/lånes i løpet av de neste tre minuttene hvis jeg skal kunne gå min planlagte klare-hjernen-og-riste-skuldrene-ned-fra-ørene-tur i lunsjen.
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Sola har ikke gjemt seg her, men vi kan gjerne bytte. Her er det snøstorm kombinert med regn, vind og generelt ubehag. Da hjelper det lite at det er plussgrader.
Anne-B. Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Jeg har ikke fått det! Det snøgner, altså snør og regner samtidig her. Fantastisk. Og nå som det hadde begynt å bli grønt i hagen, og rhododendronen stod så frisk og fin og med fine skudd.
Gjest sug lut Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Men det kom, det kom, hurra! I ettida, riktignok, så jeg måtte drøye til etter jobb med å nyte det. Men nå har jeg akkurat kommet inn fra en time i skauen med SOL OG FØNVIND av alle ting, hurra, samt konstatert at det er voldsomt mye elg helt ned i bebyggelsen om dagen - selv foran garasjen min er det elgspor. Jeg stiller sofa til disp for alle dere som ble hengende med snø, regn, vind eller snøgn og trenger et snev av den virkelige våren!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 28. februar 2013 #11 Skrevet 28. februar 2013 Her er det også strålende vær. Gikk tidlig fra jobben for hente eldste i bhg, og det var utrolig deilig. Lot bilen stå hjemme, og koste oss i "påskeværet". Hvis dere vil ta en titt på byelgen, så sjekk dt.no. Det var fullt oppstyr i Drammen i dag. Håper virkelig både mor og barn finner veien tilbake til skogen snart.
frk Nilsen Skrevet 28. februar 2013 #12 Skrevet 28. februar 2013 Har hatt skidag på jobben i dag, så mørkt ut på banen opp til Frognerseteren, men ved Holmenkollen (av alle ting) så lettet tåka! Har hatt en fantastisk flott dag på ski i sola, grilling av pølser. Og selvsagt kvikk lunsj og appelsin Nå er det straks en dusj og aldri så liten after ski for seg selv med et ukeblad og rødvin!
seigdamererbest Skrevet 28. februar 2013 #13 Skrevet 28. februar 2013 Ikke her! Vi har pluss 4 og regn. Hvis du blander det med 0.5 meter med snö får du sörpe, barn med våte ekle kjeledresser og lengten etter sommer...
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 #14 Skrevet 28. februar 2013 Åh... sukk. Ikke misunnelig i det hele tatt... Har holdt på å kjøre av veien to ganger i kveld ettersom snøen som lå på veien i går nå var nærmere 10 cm tjukk sørpe, og det snødde så tett at jeg ikke så stort annet enn brøytekanten ved siden av bilen. Den gode nyheten er at det er meldt oppimot 70 cm snø til over helga, så da har vi i alle fall nok av det, hvis noen var i tvil. Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå