KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Kan tenke meg veldig mangen av dere kvinner opplever regelmessig sexmangel i forholdet, lurer veldig på ka som gjør at dere holder da ut i forholdet?` eller korfor dere ikke får behovet andre steder. Mennene ber jo nesten om det hvis de ikke har interesse for dere lenger. Har selv vært i flere sånne forhold, men i omvendt situasjon. Terskelen for å være utro da blir jo vannvittig stor, for sex er noe som er veldig veldig viktig i et forhold. Eg kunne heller tenke meg en fast sexpartner for treff i uken for å få dekket mine behov. Flere som tenker sånn? I så fall kanskje vi skal utveksle kontakt og dele meninger osv. Thomas
Mamma til tre gutter Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Flott... Hehe... Dette var jo sjekke trikset sitt...
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2013 Er litt nyskjerrig på andres meninger, ser VELDIG mangen klager på for dårlig sexliv. korfor gjør man ikke noe med det? Eller korfor går man ikke eventuelt ut av forholdet?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Sexlivet vårt har vert veldig opp og ned. Hovedgrunnen er nok for lite kjærestetid. Begge jobber og mangen barn. Når man konstant går rundt med underskudd av søvn, er valget lett når man legger seg i sengen. SOVE! Har nok generelt mer sexlyst enn min mann. Men, er han jeg elsker, og kunne aldri hatt sex med en annen mann. Hadde ikke klart å se min mann i øynene. Og tanken på å sette familien min på spill.... Var tidligere i et forhold der jeg var utro. Og vet av den erfaringen at noe er riv ruskende galt om man klarer å være utro. Da elsker man ikke den man er sammen med. Anonym poster: 07572f09cdd5df7e08cd9b1bef1311a5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 For meg høres det ut som om du ber kvinner i forhold om å være utro med deg. Hvorfor spør du ikke heller etter alenemødrene som er her inne? Og er du i et forhold selv, så bør du kanskje ta et oppgjør med det først, før du aktivt oppsøker fremmede for sex. Det er fint at du er rett fram og ærlig om hva du ønsker, men ærligheten bør også innlemme de det evt går utover, nemlig den andre parten i forholdet. Jeg synes hele innlegget ditt vitner om egoisme og dårlig dømmekraft, og det i seg selv hadde vært nok til å få meg til å styre unna, uansett om muligheten for interesse hadde vært der hos meg. Anonym poster: e7acd2489c79f3bd2f81e14ab5d00dfa
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2013 (endret) Nei, eg ber ikke direkte om det egentlig. Er int i meningen til dere som er ute på alle slags forum og klager på elendig sexliv. Ja alenemødre må gjerne ta kontakt, hehe. Men det eg mener er at for de som synes sexen i et forhold er så viktig, så skjønner eg ikke korfor de holder ut i forholdet hvis de aldri får noe av sin mann, greit man elsker hverandre, har familie og barn, men hallo? Når skal man selv få oppleve glede og lykke i livet da? Skal man finne seg i alt og bare holde ut fordi man har barn sammen? Og man skal bo med en mann som ikke vil ha sex med deg? Da er det jo noe gale i hele forholdet, selv om det ligger følelser i bunn. Og det at man ikke har tid og er trøtt og sliten er bare tull. Handler om å prioitere, enkelt og greit. Korfor fungerer alt så veldig bra første året da? Så blir alt bare verre og verre? Og en dame som prioiterer unger og søvn framfor sin mann og sex og kjærlighetstid ber jo om utroskap, det samme gjelder selvfølgelig omvendt også? Eg kunne aldri lenger ha vært i et forhold der samlivet og SEXEN ikke fungerer. For det går faktisk ann og få tid til alt. Handler om lyst og prioiteringer. Bodde med en som synes alt annet var mer int enn sex.. Og 2 ganger i mnd er vannvittig lite. Ikke rart folk er utro når man får oppmerksomhet man ikke lenger får hjemme. Eg valgte å gå ut av forholdet, og det er trist når det er unger i bildet, var jo også andre ting enn sexen, men det er med sex var og ble et stort problem. Eg angrer ikke og har aldri angret. Når skal man lære seg å ta hensyn til seg selv da? Når man er 80 og ikke er i stand til noe lenger? Nei lev livet, bli lykkelig og glad isteden. Og av SEX får man faktisk mer ENERGI. Og nei, eg oppfordrer ingen til å være utro. Endret 28. februar 2013 av KJEKKBERGEN
Mamma4livet Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Hadde du bare ikke vært bergenser så.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Nei, eg ber ikke direkte om det egentlig. Er int i meningen til dere som er ute på alle slags forum og klager på elendig sexliv. Ja alenemødre må gjerne ta kontakt, hehe. Men det eg mener er at for de som synes sexen i et forhold er så viktig, så skjønner eg ikke korfor de holder ut i forholdet hvis de aldri får noe av sin mann, greit man elsker hverandre, har familie og barn, men hallo? Når skal man selv få oppleve glede og lykke i livet da? Skal man finne seg i alt og bare holde ut fordi man har barn sammen? Og man skal bo med en mann som ikke vil ha sex med deg? Da er det jo noe gale i hele forholdet, selv om det ligger følelser i bunn. Og det at man ikke har tid og er trøtt og sliten er bare tull. Handler om å prioitere, enkelt og greit. Korfor fungerer alt så veldig bra første året da? Så blir alt bare verre og verre? Og en dame som prioiterer unger og søvn framfor sin mann og sex og kjærlighetstid ber jo om utroskap, det samme gjelder selvfølgelig omvendt også? Eg kunne aldri lenger ha vært i et forhold der samlivet og SEXEN ikke fungerer. For det går faktisk ann og få tid til alt. Handler om lyst og prioiteringer. Bodde med en som synes alt annet var mer int enn sex.. Og 2 ganger i mnd er vannvittig lite. Ikke rart folk er utro når man får oppmerksomhet man ikke lenger får hjemme. Eg valgte å gå ut av forholdet, og det er trist når det er unger i bildet, var jo også andre ting enn sexen, men det er med sex var og ble et stort problem. Eg angrer ikke og har aldri angret. Når skal man lære seg å ta hensyn til seg selv da? Når man er 80 og ikke er i stand til noe lenger? Nei lev livet, bli lykkelig og glad isteden. Og av SEX får man faktisk mer ENERGI. Og nei, eg oppfordrer ingen til å være utro. I begynnelsen er man forlsket, og ofte ikke barn i bildet. Her i huset har vi akseptert at vi er inne i småbarnsperiode. Det vil bli bedre, og vi gir ikke opp forholdet for det. Vi elsker hverandre, og det blir bedre. Anonym poster: 07572f09cdd5df7e08cd9b1bef1311a5
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2013 Håper jo det ordner seg for alle... Min erfaring er at ting bare glir mer ut..... Desverre.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #10 Skrevet 28. februar 2013 Håper jo det ordner seg for alle... Min erfaring er at ting bare glir mer ut..... Desverre..... Da må man anstrenge seg desto mer. Selv om det ikke fungerer for deg, så er det ikke dermed sagt at alle andre er dømt til å mislykkes. Anonym poster: 07572f09cdd5df7e08cd9b1bef1311a5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #11 Skrevet 28. februar 2013 Håper jo det ordner seg for alle... Min erfaring er at ting bare glir mer ut..... Desverre..... Kanskje det glir ut fordi du skifter fokuset bort fra din partner og over til dine angivelige elskerinner? Anonym poster: e0bb3f0d975584d23c04276183eb62b0
Mamma til tre gutter Skrevet 28. februar 2013 #12 Skrevet 28. februar 2013 Er jo ening med deg, men og til må man sette ting på vent... Ta mitt liv feks, vi har tre små barn.. Der den ene forsatt ligger på samme rom som oss, og våkner ofte om nettene for å ammes... Da er søvn viktig for oss begge to, og babyen våkner lett,, og det er ikkje noe alternativ å ha sex et annet sted,, men vi er voksne begge to og veit at dette blir bedre etter hvert,, vi koser masse ved å holde rundt kvarandre, kysse og bare stryke på kvarandre når vi går forbi kvarandre. Viser at bi elsker kvarandre kvar eneste dag opptil flere ganger om dagen, men sex er noe vi gjer sjeldent.. Dessverre har det blitt to ganger på 12 måneder,. Vi har lyst, men det er ingen av oss som klager og ønsker å gå ut i byen å finne oss noen å ha sex med.. Så for oss et dette ikkje noe problem for vi vet at ting blir bedre... Og vi har vert sammen i over 10 år og har det veldig godt sammen.. Vi glir ikkje fra kvarandre i det hele tatt, vi har bare en "pause" .. Så er ikkje alle som ønsker p skilles bare fordi man ikkje får sex 5 ganger i uka..
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2013 Har til dags dato aldri vært utro, så ikke bruk den mot meg. Når man går år etter år, og tar ting opp 4 ganger i mnd at ting må forandre seg, og aldri noe skjer, så går man jo på veggene. Riktignok har vi tydeligvis alle forskjellige behov, men det får no jaggu være grenser. Går utover alt i et forhold, gnisten, smilet, gløden, lysten, man føler seg mindre attraktiv, og det å føle å tro at din partner ikke har lyst på deg er med på å ødelegge mye i et forhold. Forhold uten SEX er IKKE sunt..... Regelmessig SEX styrker forholdet.
Mamma til tre gutter Skrevet 28. februar 2013 #14 Skrevet 28. februar 2013 Har til dags dato aldri vært utro, så ikke bruk den mot meg. Når man går år etter år, og tar ting opp 4 ganger i mnd at ting må forandre seg, og aldri noe skjer, så går man jo på veggene. Riktignok har vi tydeligvis alle forskjellige behov, men det får no jaggu være grenser. Går utover alt i et forhold, gnisten, smilet, gløden, lysten, man føler seg mindre attraktiv, og det å føle å tro at din partner ikke har lyst på deg er med på å ødelegge mye i et forhold. Forhold uten SEX er IKKE sunt..... Regelmessig SEX styrker forholdet. heilt enig.. Men må begge to gjere sitt for at forholdet skal vare og styrkest. Og selfølgelig sex er viktig, og da er det kjedelig å mase.. Men ser jo at det har vert et problem i ditt forhold.. Veldig synd.... Men det er viktig å prate om ting og ikkje mase.. Og må bare skyte inn at når eg gikk på p piller var sexlysten borte, men da eg begynte med spiral kom den tilbake med renter.. Så dette kan være et problem for noen som bruker prevensjon med hormoner i.. Et lite tips...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #15 Skrevet 28. februar 2013 Har til dags dato aldri vært utro, så ikke bruk den mot meg. Når man går år etter år, og tar ting opp 4 ganger i mnd at ting må forandre seg, og aldri noe skjer, så går man jo på veggene. Riktignok har vi tydeligvis alle forskjellige behov, men det får no jaggu være grenser. Går utover alt i et forhold, gnisten, smilet, gløden, lysten, man føler seg mindre attraktiv, og det å føle å tro at din partner ikke har lyst på deg er med på å ødelegge mye i et forhold. Forhold uten SEX er IKKE sunt..... Regelmessig SEX styrker forholdet. Enten tar du tak i ditt eget forhold og får det på bena igjen. Eller så kommer du deg ut av forholdet. Ikke vær utro. Vær ryddig, skilsmisse og finn deg en ny med samme meninger som deg. Anonym poster: 819c8f0ebfce1c3cda8ba1d95c7ba222
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 28. februar 2013 Tok tak, ingenting skjedde. Derfor gikk eg... Vanskelig, men rett. Ja vil mer enn gjerne treffe en som er over gjennomsnittet glad i sex....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #17 Skrevet 28. februar 2013 Ja, det er viktig med sex i et forhold, men jeg synes det er vel så viktig å være forberedt på at ting ikke alltid går på skinner. Det vil sannsynligvis komme tørrperioder forårsaket av forskjellige ting, barn, sykdom, at man er utslitt og overarbeidet ol. Og da er det trist om partneren hopper på første og beste anledning til å enten avslutte forholdet eller finne seg en elsker/elskerinne på si. Veldig mye kan ordnes med god kommunikasjon og en dose tålmodighet. Det er dessuten mange som kan hjelpe, fra sexologer og andre terapeuter til leger, dersom man har mistet lysten. Så å gå ut av forholdet er ikke førstevalget, har jeg først stiftet en familie skal det mye til for at jeg forlater den. Uansett om man velger å bli eller ei så stemmer jeg sterkt for å rydde opp på hjemmebane før man søker utover, for å såre noen på den måten er det verste man kan gjøre. Men igjen, kudos til deg for at du er så åpen og ærlig om hva du ønsker. Det er ingenting negativt med det, så lenge du søker i det single markedet. Anonym poster: e7acd2489c79f3bd2f81e14ab5d00dfa
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 28. februar 2013 Godt vi alle er forskjellig sier bare eg :-) Men all ære til deg som gjør alt du kan for å holde på familien :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #19 Skrevet 28. februar 2013 Du gjorde det rette, men sitter HER å tigger etter sex? Jøss da...!! Anonym poster: b95dac172ba1ae1d4107f652fe262d78
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #20 Skrevet 28. februar 2013 Ingen her som TIGGER etter sex.. Ser jo at overskriften blir litt feil her.... Lurte egentlig på helt andre ting.... Er ikke så stygg at eg ikke klarer å ordne meg andre steder ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #21 Skrevet 28. februar 2013 Da får du nok endre overskrift og tekst, i slutten spesielt. Vanker her du, siden du svarer ganske så med en gang... Rart når du ellers får deg så lett både her og både der... Anonym poster: b95dac172ba1ae1d4107f652fe262d78
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #22 Skrevet 28. februar 2013 Jada, vanker her hele tiden :-) er sånn med galne bergensere vet du
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 28. februar 2013 #23 Skrevet 28. februar 2013 Vi kan jo ikke bare ta ditt ord på at du er kjekk, du må legge ut bilde! Vi tar jo ikke hvem som helst heller
KJEKKBERGEN Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #24 Skrevet 28. februar 2013 hehe... Nei sånn kan det gå, får si takk det samme til deg da? Eg tar ihvertfall ikke kem som helst
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #25 Skrevet 28. februar 2013 Tok tak, ingenting skjedde. Derfor gikk eg... Vanskelig, men rett. Ja vil mer enn gjerne treffe en som er over gjennomsnittet glad i sex.... Så du er singel? Eller i et forhold? Anonym poster: 819c8f0ebfce1c3cda8ba1d95c7ba222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå