Gå til innhold

Huff, hvordan skal dette gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare litt over 16 uker gravid med fjerdemann, og kjenner allerede at jeg er helt ferdig om ettermiddagen/kvelden. Når jeg har hentet i barnehagen, er jeg utslitt og orker ikke så mye lek og styr med barna, annet enn lese bøker etc. Kvelden tilbringer jeg på sofaen,og har de siste dagene slitt med kraftige, hyppige kynnere. I går var det så ubehagelig, at det eneste som hjalp var å legge seg i badekaret.

Har tre små barn i barnehagealder, full jobb og mann som jobber en del. Vi har hjelp til vasking etc. Har så lyst på mer overskudd! Og vil ikke bli sykmeldt heller...

Måtte bare klage litt... ;-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det du om ikke tok abort? :)

Veldig fint gjort av deg, all respekt!

Anonym poster: 67aee4bcfa739d425a17ce513b4e8ef6

Skrevet

Det går så bra! Mannen må kanskje step it up!

Anonym poster: b3bad63c39ae85d0e9f9ac45eb6ad0e1

Skrevet

Huff. Høres slitsomt ut!

Jeg er dønn sliten med tre barn. Orker ikke tenke på hvordan det hadde vært med et barn til på vei. :-)

Skrevet

Var det du om ikke tok abort? :)

Ja, jeg vurderte det, men fant ut at jeg ikke ville greie å gjennomføre det. Veldig glad for den beslutningen og gleder meg masse til baby nå, men slitsomt er det da...

Skrevet

Var det du om ikke tok abort? smile.png

Ja, jeg vurderte det, men fant ut at jeg ikke ville greie å gjennomføre det. Veldig glad for den beslutningen og gleder meg masse til baby nå, men slitsomt er det da...

Vet hvordan du har det :) Har tre på 6,4 og 1 år, og er snart halv-veis med nummer fire! Føler det nøyaktig på samme måte, men trøster meg (og barna!) med at dette kun er en stund, så er mamma snart normal igjen! :) Lykke til!
Skrevet

Dere har ikke muligheten til å leie inn en som kan hjelpe deg litt om ettermiddagen da? En tenåring som kan hente i barnehagen et par dager i uka, slik at du kan dra rett hjem og hvile deg litt etter jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...