Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Med poser under øynene på størrelse med IKEA-sekker, i den flotte fargen blålilla, øyelokk som veier minst et par tonn og søvnen vasket ut av øyekroken har jeg i komatilstand kommet meg på jobb.

Kaffe er min redning i skinnende hvit porselenskopp og lukten får det til å vibrere lett i nesa, mmmm, deilige duften!

Ferie? Hva er det?

Neida, la oss heller jobbe overtid! Tid er penger og fri er for pyser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det sløving i sofaen med kaffe til jeg skal ut på skidag med jobben! Liker jobben min :)

Yr melder om 2-3 grader og strålende sol!

Fru Hottentott: Kaffe er beste medisin mot gigaposer under øynene.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, sløving.... Så deilig!

Sofaen skriker på meg også, men jeg får ikke svart før 19.30 dessverre...

Kos deg masse i skiløypa, høres ut som det kan bli fantastisk fint med sol og røde tall på gradestokken :)

Ikke misunnelig i det hele tatt *mumlemumle*

Skrevet

Tips mot trøtte øyne legg to kalde agurkskiver på i noen minutter mens du tar deg en powerbreak. Da føler du deg fort fresh!

Var oppe før halv seks i dag med en morgenfrisk gutt,og kollapset på sofaen etter han dro i barnehagen. Nå må jeg snart komme meg i gang, så jeg får ryddet litt i kaoset før jeg skal på jobb.

Ville gitt mye for noen fridager, har jobbet to uker i strekk nå. Men jeg var så lur at jeg meldte meg å på kurs på lørdag, min første fridag, så det blir vel nok å gjøre da også. Men moro blir det i det minste da :)

Nei ferie er et oppskrytt ord, og fri er noe man har når man blir pensjonist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...