Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Med poser under øynene på størrelse med IKEA-sekker, i den flotte fargen blålilla, øyelokk som veier minst et par tonn og søvnen vasket ut av øyekroken har jeg i komatilstand kommet meg på jobb. Kaffe er min redning i skinnende hvit porselenskopp og lukten får det til å vibrere lett i nesa, mmmm, deilige duften! Ferie? Hva er det? Neida, la oss heller jobbe overtid! Tid er penger og fri er for pyser!
frk Nilsen Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Her er det sløving i sofaen med kaffe til jeg skal ut på skidag med jobben! Liker jobben min Yr melder om 2-3 grader og strålende sol! Fru Hottentott: Kaffe er beste medisin mot gigaposer under øynene.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Åh, sløving.... Så deilig! Sofaen skriker på meg også, men jeg får ikke svart før 19.30 dessverre... Kos deg masse i skiløypa, høres ut som det kan bli fantastisk fint med sol og røde tall på gradestokken Ikke misunnelig i det hele tatt *mumlemumle*
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Tips mot trøtte øyne legg to kalde agurkskiver på i noen minutter mens du tar deg en powerbreak. Da føler du deg fort fresh! Var oppe før halv seks i dag med en morgenfrisk gutt,og kollapset på sofaen etter han dro i barnehagen. Nå må jeg snart komme meg i gang, så jeg får ryddet litt i kaoset før jeg skal på jobb. Ville gitt mye for noen fridager, har jobbet to uker i strekk nå. Men jeg var så lur at jeg meldte meg å på kurs på lørdag, min første fridag, så det blir vel nok å gjøre da også. Men moro blir det i det minste da Nei ferie er et oppskrytt ord, og fri er noe man har når man blir pensjonist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå