Gå til innhold

Inspirert: hvilke irriterende uvaner har vi damer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en annen tråd her, om menn som ikke klarer å løfte lokket på skittentøyskurven, ikke får oppvasken inn i maskina og som alltid må spørre etter hvor ting er. Morsomt at mange(alle?) menn har de samme greiene, hvilke ting har vi jenter, tror dere? Jeg vet selv hvor grønn av irritasjon jeg kan bli pga disse småtingene, så det er greit å være litt obs, kanskje?:)

Anonym poster: 752dc556489ab94ae1fd044972c675a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takler rett og slett ikke smuler på kjøkkenbenken som er laget av andre. Eller døde blomster som har blitt miskjøttet av mannen mens en har vært vekk :/

Skrevet

Min verste uvane er nok snorkinga nå som jeg er gravid!

En annen uvane er nok å klage på at mannen ikke tar oppvask, skittentøyet i dunken osv....

Anonym poster: 10e08f26d1a8d745c1c099816a580bc5

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hos oss er kjønnsrollene snudd om siden det er mannen som er den superryddige av oss, så jeg har nok mange småting som irriterer han.

F.eks hater han at jeg spiser i stuen, for da kan jeg smule - kjære folk, jeg er et voksent menneske som klarer å bruke en tallerken!

Jeg tar sjelden med meg glass og fat tilbake til kjøkkenet når jeg er ferdig å spise - dvs jeg GJØR det jo tilslutt, men det orker han ikke å vente på.

Jeg renser ikke sluken i dusjen - det er bare ekkelt.

Jeg kaster ikke mat før den er gått skikkelig ut på dato.

Jeg legger fra meg alt på spisebordet så der er det sjelden ryddig.

+ tusen andre småting som jeg vet irriterer han. Til tross for dette elsker han meg altså - så heldig er jeg :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er jeg mann og.... Legger skittentøyet på gulvet og oppvasken på benken ;) utover det er det ikke så mye tror jeg

Skrevet

Jeg drikker melk selv om jeg ikke tåler det... I går sverget jeg på at jeg ikke skal drikke vanlig kumelk igjen etter å ha slitt med voldsomme magesmerter i to dager pga. melk :(

Jeg er ikke flink til å rydde kjøkkenbenken før jeg sovner... Det irriterer meg om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...