Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Er på besøk hos mine foreldre med mine to barn. En på snart 3 år og en baby på 4 uker. Foreldrene mine røyker mye. Ikke inne ,med på balkongen før en har glassa inn med vinduer som kan åpnes. Som regel har de vinduene åpne sånn at røyken går ut,men nå er det så kaldt ute at de ikke lufter. Det lukter så fælt i stua her nå. Jeg har røyklukt i halsen hele tida. Så tørr i halsen. Ligger i stua med babyen i natt pga lite plass på rommet. Jeg hater røyk og den forferdelige lukta som setter seg overalt. Nå tenker jeg jo også på barna som blir utsatt for passiv røyking. Liker ikke det her i det hele tatt. Men de kommer aldri til å slutte å røyke. Æsj som det er ekkelt i halsen min. Hva ville dere gjort? Anonym poster: b5fd8c83168ac45853f2e654d2a42265
Plutselig_gravid Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Be de ha vinduene på balkongen åpen så røyken trekker ut.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Hvorfor dra dit på overnatting da hvis du er så sart en liten blomst? De får komme hjem til deg da. Der du bestemmer. Anonym poster: 4010b4aa16dcc26b1b03b9fc0087b040
Cammie82 Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Sa det flere ganger i stad,men de vik ikke,for det blir så kaldt for dem. Huff. Bare lyst til l reise hjem,men skal ikke hjem før fredag. Har røyk i hele kroppen. Og tenker på stakkars barna. Og lille babyen. Huff
<3 2G <3 Skrevet 28. februar 2013 #5 Skrevet 28. februar 2013 Da står du opp og åpner vinduene. Om de klager så sier du at du blir uvel av det, så litt lufting må de tåle.
itb Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 og hvis de ikke bryr seg om at du blir uvel av det så si at det ikke er bra for barna. For det er det IKKE! Hvertfall ikke for den minste. Såpass mennesker må de være at de tenker på barnebarnets beste?
ms.Pond Skrevet 28. februar 2013 #7 Skrevet 28. februar 2013 Dette må jo gå an å snakke med de om. Hvis det blir kaldt å lufte, så regner jeg med de har ytterjakker de kan ha på seg ute på verandaen. Du kan jo si at hva de gjør når de er alene er helt opp til dem, men når de har gjester, så bør de ta hensyn til deres ve og vel, og ikke minst det fakta at de utsetter barn og baby for passiv røyking.
Cammie82 Skrevet 28. februar 2013 #8 Skrevet 28. februar 2013 Har lukka opp vinduene der ute nå. De røyker ofte og mye. Lukter av alle klær,hud og hår. Stinker røyk av meg også bare av å ha vært i stua,siden de ikke har lufta der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå