Isola&Lille+julegave Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Noen som vet om gode barnehager i St Haugen bydel? Noen å anbefale? Eventuellt de jeg bør styre unna?!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Sønnen vår har gått i Melkeveien Barnehage siden han var 12 mnd, og han er skolegutt til høsten. Vi er veldig fornøyd, og det er alle foreldrene jeg har pratet med også. De holder til i et stort gammelt hus på toppen av en bakke, rett ved siden av inngangen til Marcus Kirke (Schwendsens gt) Barna blir sett og de er flinke til å ta individuelle hensyn. God oppfølging med alle beskjeder på mail. 3 småbarnsavd i 1.etg, og 2 storebarnsavd. i 2.etg. De er veldig flinke til å bruke parken, som er 5 min unna. Det er fokus på at alle skal være venner, og barna leker sammen på tvers av aldrer og avdelinger. Alle de ansatte er hyggelige og hilser, selv de man ikke "kjenner" Nå har jeg jo ikke erfaring fra andre steder,- men i forhold til mange horrible forhold som blir beskrevet her inne, er vi veldig heldige! Kan absolutt anbefales Anonym poster: f1970715f9cf7ac27d39cb6eb3fcfea3
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2013 Takk! Noen andre med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Hei, Har hørt gode ting om Akersbakken og Akersveien...men ikke fått plass der selv. Problemet med bydel St. hanshaugen er at det er nesten umulig å få inn barnet der...fryktelig irriterende...og ikke opplyser de om ventelister heller. Anonym poster: 7a9ec0ff58dee264c9951197ffe2e6b6
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2013 Hva skjer hvis man ikke får plass?? Kan vi risikere å ende på en barnehage på søndre norstrand, foreksempel?!
missme Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 St. hanshaugen bydel er så langstrakt fant jeg ut, men det kan være ide og søke i nabobydelene også om det er stort press på barnehageplassene. Men ja i teorien kan du få tilbud om en barnehage langt unna, men de prøver og skaffe plass nærmest mulig.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Andre barnehager som kan anbefales? Anonymous poster hash: 48fb6...d30
Papegøyeblomst Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Vår sønn har også vært i Melkeveien, fra han var 12 mnd gammel til han gikk ut siste året i fjor. Har samme erfaring med hun som skriver over her - hvert barn blir sett, de er flinke til å bruke nærområdet, og har fast turdag. Også leking på tvers av grupper/alder. De ansatte er hyggelige og trygge personer barna. Barnehagen ligget i et stort gammel hus på toppen av en bakke, uten innsyn.
Blondzilla Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Hammersborg, Melkeveien og Collettløkka er bra.
Blondzilla Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Den kanvas barnehagen (akersveien?) er vanvittig oppskrytt. Jeg har jobbet der i studietiden, og den er ikke dårlig eller noe, men ytters ordinær. Den har fått høy status fordi mange stortingspolitikere har barna sine der.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Hvilken ble det?? Anonymous poster hash: 48fb6...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå