Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 For å forklare sin side av ryktespreder-saken? Haha.. mange som ble skremt nå? Anonym poster: fe22bf3252399a46527186bbb8b29fdd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Nei tviler.. Anonym poster: 716b3af722e6f6250fceb74386004171
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 hehe, det er vel heller hans måte å få tak i ryktene på og med et håp om å finne sikre kilder så han har en historie å selge, eller til å bruke som pressmiddel mot T og A. For visst ikke hadde han og alle andre journalister latt det ligge eller? Hvis journalistene vil stoppe rykteflommen så må de slutte å trykke artikler om T og A i avisene sine! As simple as that! Anonym poster: 600d27859197b56798f9327b1e86a345
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg syns egentlig ikke de burde det, jeg.. Jeg har sansen for Aksel, Tone vil jeg ikke uttale meg om. Men min personlige mening er at når to mennesker velger å plassere seg så midt i rampelyset som de har, som har seilt igjennom de siste tre årene på populæriteten sin og selv eksponert både det ene og det andre ovenfor media, ja da må de faktisk forvente at folk snakker og spekuletet når en sånn nyhet dukker opp også. De har valgt sin plass i kjendisverden, og har høstet lovord og skryt og solt seg i glansen. Og dette er dessverre medaljens baksiden, ulempen ved å være kjenis. For dessverre velger man ikke selv i hvilken situasjon man skal være populær. Man må ta det gode med det onde... Men når det er sagt, de er også mennnesker som deg og meg. De har elsket hverandre, men nå er det over. Alle vi som har vært igjennom samlivsbrudd vet hvor vondt det er. Derfor må vi bruke empatien vår og vise dem den respekten at vi lar dem sørge i fred. Ikke gjør vondt verre ved å helle bensin på bålet. Og ikke minst: husk at det er barn involvert her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå