Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 vanntetthet osv?? Anonym poster: 938f1aea347b7cb89e39e8538074b577
Martine84 Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde til jenta mi i fjor. Lett og god med snøring i livet. Også så fin da
Pinnus Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Hadde også til jenta og var veldig fornøyd! Hadde den i str 86 og før barnehagetid, så den ble vel ikke utsatt for de største påkjenningene da.... Men vanntett ja (10.000 i vannsøyle), uten at vi var ute i øs-pøs....
mariabee Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Hvordan er str?? Tenkte på 92 for den vi har i reflex i 98 er altfor stor.
Pinnus Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Mener å huske at de er ganske gode i størrelse, men ikke like store som Reima f.eks. Ville målt/prøvd først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå