Gå til innhold

Erfaring miniature vårdress ????


Anbefalte innlegg

Skrevet

:) vanntetthet osv??

 

Anonym poster: 938f1aea347b7cb89e39e8538074b577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde til jenta mi i fjor. :) Lett og god med snøring i livet.

Også så fin da :)

Skrevet

Hadde også til jenta og var veldig fornøyd! Hadde den i str 86 og før barnehagetid, så den ble vel ikke utsatt for de største påkjenningene da.... Men vanntett ja (10.000 i vannsøyle), uten at vi var ute i øs-pøs....

Skrevet

Hvordan er str?? Tenkte på 92 for den vi har i reflex i 98 er altfor stor.

Skrevet

Mener å huske at de er ganske gode i størrelse, men ikke like store som Reima f.eks. Ville målt/prøvd først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...