Papegøyeblomst Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 - Hva gjør dere på 3D-kino? Jeg måtte jo ha 3D-brillene utenpå mine egne, det var ikke spesielt vellykket.. - Svømmehallen? Vet det finnes svømmebriller med styrke, men er ikke det ganske dyrt? Jeg svømte i halvblinde i dag.. Har prøvd linser i en periode, men det funket dårlig for meg. Noen tips???
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Linser er det eneste som funker for meg.. Går i perioder tom for linser for glemmer å bestille nye. Da blir jeg helt handicappet jeg altså.Jeg bruker det som unnskyldning for å ikke gå og trene! Har også brukt 3D briller utenpå en gang, det funket dårlig. Har også svømt i blinde sammen med venninner og nesten ikke funnet de igjen.. På stranden i Frankrike gikk jeg rundt med en dykkermaske med styrke i da jeg skulle svømme. Så jo helt idiotisk ut der jeg bare svømte og solte meg.. Har problemer med å sminke meg, legger fra meg brillene og finner de ikke igjen, betalt dyre dommer for brilleglass som ikke skal dogge - brillene må av og pusses hver gang jeg går inn fra kulden. Type - kommer inn på cafe for å se etter venninner, ser ikke en dritt og blir stående og pusse brillene for så å oppdage at venninner sitter rett foran meg... Nei.. Jeg klarer ikke de brille greiene. Brukt linser siden jeg var 13 år og brillene er bare fremme når øynene må ha litt hvile eller når linselageret og kontoen er tom. Anonym poster: 66eae7fde7fe08d516823a86b95abbe2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 jeg synes det fungerer bra med 3D-briller utenpå vanlige Anonym poster: 9a30a36b49c57aea36d476cd7f5bcf87
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har ikke vært mange ganger på 3D-kino, men har ikke hatt noe problem med 3D-brillene utenpå når jeg har vært det. Kanskje du bare må ha noen andre briller? De jeg har brukt har vært veldig lite fancy, antagelig sånn at de skal fungere til alle og ikke egentlig sitte godt på noen, men det var hvertfall helt greit å ha dem utenpå brillene mine. Jeg har linser når jeg svømmer og selvom jeg ikke syns det fungerer å bruke det hele tiden, fungerer det til svømming og trening. Dagslinser er greit til den bruken og man får dagslinser til så og si alle styrker nå, så det burde ikke være noe problem. Hvis det er lenge siden du prøvde linser, så har det skjedd en stor utvikling med linser de siste årene, så det kan hende det fungerer bedre nå enn sist. (Og ja, jeg jobber som optiker ) Man kan få både dykkemaske og svømmebriller med styrke og skal man dykke eller i en svømmehall, så er det en god løsning, men som en annen sier, mulig man føler seg litt teit på stranda med svømmebrillene sine? Anonym poster: fb13096ce44a6cdd69d848751c295d7d
<3 2G <3 Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Jeg fungere uten briller, men tar de av i svømmehallen og på 3D har jeg de utenpå mine egne. Har såpass lav styrke at jeg har lov å kjøre bil uten, men liker det ikke.
Raych Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Fungerer fint med 3D-brillen utenpå mine vanlige briller. Tar av brillene i svømmehallen. Har linser som jeg bruker når jeg trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå