Gå til innhold

Barna i Syria...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brutalt....helt forferdelig å se på. Og her sitter vi i gode Norge å lurer på om vi skal ha brunost eller hvitost i nisteboksen til barna i morgen...får så vondt i meg!!!

Anonym poster: 39f32ccfb281004f97a7418a8cbf7e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdelig, får så vondt inni meg.. Tenk alt de har opplevd i de få årene de har levd:(

Skrevet

Det er helt jævlig at barn skal ha et slikt liv, det er så ufortjent at dem blir skadelidende på grunn av onde voksne maktsyke mennesker!

Da jeg så innslaget om den 5 år gamle skadde gråtende jenta (og det var ikke et av de verste bildene) så begynte jeg å grine...:-(

Måtte inn til gutten min og kysse han på kinnet og ta meg selv i å være dum mamma som blir sinna fordi han ikke var grei på badet i kveld.

Alle barn i verden skulle hatt det slik som gutten min tenker jeg, det er det de fortjener, ikke krig og helvete på jord.

Men hva kan man gjøre??!

Skrevet

huff ja.. hvorfor kan egentlig ingen gjøre noe? gripe inn?

Anonym poster: aa84192eacf47f1a9389c016ff7db7eb

Skrevet

Ja og her i landet syter vi over permisjonskvoter, skattenivå og dyr veiavgift. Blir hysteriske om barna har fått i seg en skvett saft for mye.

Dette setter ting i perspektiv. Grusomt at det noen barn må oppleve slik ondskap!!

Anonym poster: ae56bafd5e74319c2a0611c8543bc9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...