Gå til innhold

Symptomjakt: "Svie" i puppene..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 8 dpo og har i et par dager hatt en rar følelse i puppene som jeg aldri har kjent før. De er ikke ømme sånn som gravide sier de er.. De svir inni på en måte. Det føles litt som den "smerten" man kan få i de hvis de blir veldig kald. Er det noen som kjenner igjen dette? Kan det være et graviditetstegn?

Er veldig spent da vet dere ;)

Anonym poster: 7d37ec6f63cbdb9d196576668cd6dc9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11 dpo, positiv test i går (yey:)), har også "prikking" i puppene, ikke spesielt ømme, men kjenner at det skjer noe inni der liksom...

Skrevet

Jepp!! Det var mitt "symptom" også. Var rett og slett dritvondt, og ja, som en forverret variant av frysepupp! Jeg syntes faktisk at det var vondere enn å føde ;)

Skrevet

Jepp!! Det var mitt "symptom" også. Var rett og slett dritvondt, og ja, som en forverret variant av frysepupp! Jeg syntes faktisk at det var vondere enn å føde wink.png

Ja!! Det er som frysepupp!! Nææ kult! Hehe, det er ikke så veldig vondt foreløpig, men utrolig ubehagelig. Eller, det er egentlig litt vondt. Håper det ikke blir verre i hvert fall... Fikk du det så tidlig? Før positiv test?

HI

Anonym poster: f1f8b4de64a99b9bed4e850add511dcb

Skrevet

Jepp!! Det var mitt "symptom" også. Var rett og slett dritvondt, og ja, som en forverret variant av frysepupp! Jeg syntes faktisk at det var vondere enn å føde wink.png

Ja!! Det er som frysepupp!! Nææ kult! Hehe, det er ikke så veldig vondt foreløpig, men utrolig ubehagelig. Eller, det er egentlig litt vondt. Håper det ikke blir verre i hvert fall... Fikk du det så tidlig? Før positiv test?

HI

Anonym poster: f1f8b4de64a99b9bed4e850add511dcb

For å være helt ærlig så aner jeg ikke hvor tidlig jeg merket det, tok nemlig min første test da jeg var godt og vel to mnd på vei ;) Men da hadde jeg vært plaget med det en god stund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...