Gå til innhold

10 uker og føler fosteret!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er nå 10+0, har gått i flere dager nå å kjent fosteret sparke/sprelle. Det er jo veldig tidlig, men jeg er 100 % sikker på st det er bebisen og ikke livmora som strekker seg, koooos! Flere som har merket bevegelse tidlig? Ved 1. Svangerskap gikk det laaang tid før jeg kjente noe ;-) lykke <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Koselig å kjenne bebisen! Jeg var 10-11 uker da jeg kjente liv sist svangerskap. :) Kos deg!

Skrevet

Trodde ikke det var fysisk mulig så tidlig? Jeg er snart 11 ukerog kjenner ikke annet enn min egen trøtthet

Skrevet

Trodde ikke det var fysisk mulig så tidlig? Jeg er snart 11 ukerog kjenner ikke annet enn min egen trøtthet

Åjoda, det er mulig å kjenne babyen så tidlig.Jeg har 5 svangerskap bak meg og vet hva jeg skal kjenne etter. Er du førstegangs?

Skrevet

Nei, 2.gangs:) Gleder meg til de første tegnene:)

Skrevet

Ja jeg trodde det nesten ikke selv, men er sikker i min sak :-) kjenner det ikke hver dag, men helst på kveldene når jeg sitter og slapper av i sofaen <3

Skrevet

Jeg er ca 7-8 uker ( iflg legen) men tror selv 11-12 u pga at jeg kjenner livmora mi og liv i magen. Jeg har alltid kjent tidlig liv, uke 11-12 (ikke med første da, kjente i uke 16 ca med han).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...