Gå til innhold

Jeg er solbrent!

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lykkelig. I dag har jeg og frøken fryd på 7 kjørt slalåm. Hennes første tur, og etter to timer i bakken ville hun heller kjøre skogsløyper og hoppe litt enn å bare svinge. Så mor måtte finne fram sin godt begravde skogsløype-kjører og bli med. Jeg har en kul unge. Og været var så fint at jeg kan ikke huske maken.

Og tilfelle moralpolitiet er her inne, så var det løyper for barn vi kjørte i og begge hadde hjelm.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det må ha vært drømmedagen for denslags. Har du hvite slalombriller i trynet nå? Send bilde.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Bare gni det inn du ;)

Hørtes veldig hyggelig ut!

Kan man forresten bli solbrent av kontorbelysning? Etter x-antall timer der burde jeg fått en skikkelig god grunnfarge nå.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Litt misunnelig siden jeg ikke har vinterferie kjenner jeg, men herlig at du har hatt en så fin dag med en så kul unge :D

Skrevet

Det må ha vært drømmedagen for denslags. Har du hvite slalombriller i trynet nå? Send bilde.

Det var drømmedagen. Og nei, kjørte uten briller, så fint vær at det ikke var store behovet.

Skrevet

Og til alle dere som må være inne. Full symp. Og til dere som er nord for Dovre der vi hadde tenkt å dra på vinterfere (les: Trøndelag), kondolerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...