Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Er bare i uke 36..men foelte i natt at magen var i ulage..Vaaknet opp og startet dagen med diare, som har fortsatt utover i dag. Magen er kjempehard nesten hele tiden (kynnere?) og jeg foeler noen ganger at jeg faar typiske mens smerter eller luftsmerter. Tenkte foerst at det kanskje var noe jeg hadde spist i gaar, men vi har alle spist det samme i huset uten at noen har hatt noe mageproblemer. Jeg har lest at diare kan vaere et tegn paa at noe er i gang, saa bare lurte paa om noen andre har opplevd det samme? Anonym poster: 1cb2dce44631a99dbf9a201fdd06ac36
LilleBamBam+EnTil Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Å den var vanskelig. Er bare i uke 31 men har det på samme måten. Verkinger i magen, løs mage og masse kynnere. Men skriv opp tiden når du har kynnere og smerter, så ser du om de øker, har et mønster, blir sterkere eller minker. Lykke til!
Kanutten83 Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har fått løs mage i begynnelsen av alle mine fødsler, systemet som tømmer seg Foreslår også som hun over at du tar tiden på takene og pausene Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Takk for svar:) Anonym poster: 1cb2dce44631a99dbf9a201fdd06ac36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå