Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Dere som har flere fødsler bak dere - startet 2 og 3 fødsel på lik måte som den første? Tenker feks om første starter med vannavgang om det da er vanlig at også neste fødsel starter med vannavgang? Anonym poster: 748f0445d465ee5bc3761513bf237afd
Superdolly Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Ikke for min del. Første fødsel startet med stadig tettere kynnere som etterhvert ble ordentlige rier. Etter en stund på sykehuset tok jordmor vannet. Andre fødsel startet med vannavgang, og så begynte riene omtrent med det samme vannet hadde gått. Tredje fødsel startet med vannavgang, men jeg fikk ikke rier før vi var nesten framme på sykehuset (en drøy times kjøring).
Neffi78 Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Nr 1 startet med vannavgang, ca 30 min senere kom svake rier. Nr 2 startet med ganske kraftige rier med en gang. Venter nå nr 3, lurer veldig på hvordan det starter denne gangen.
3 i april Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Begge mine to første fødsler startet med vannavgang og begge gangene tok det evigheter fra vannet gikk til riene begynnte. Men begge fødslene var veldi fine og enkle og jeg var i superform etter begge fødslene Skal ha nr 3 om 6 uker så er veldi spendt på hvordan denne starter og blir i forholdt til de 2 første
Plutselig_gravid Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Nr 1 startet rett på sterke rier. Snakk om sjokk! Vannet ble tatt på sykehuset. Nr 2 startet med svake rier (mange timer). Poff gikk vannet og da kom de sterke riene som perler på snor. Nr3 startet med middels sterke rier. Vannet ble tatt på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå