Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Noen andre gravide som plages med smerte ved avføring? Har ikke treg mage, så er ike at det er forstoppelse, er 37+4 i dag:) Anonym poster: c493d8eeb34b5a7835daa42e8210ca64
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Det er muligens hemoroider du har fått. Det er ikke så uvanlig ved graviditet og da trenger man ikke ha hard mage for å få det. Når du er så langt på vei, skal det nok noe til å bli kvitt de til fødsel, så problemet vil trolig forverres(om det er hemoroider da vel og merke). Men etter fødsel kan det behandles med sterkere kremer enn man kan bruke som gravid. Det er også viktig at du holder avføringen myk etter fødseL(veldig vanlig å plages med hard mage den første tiden etter). Begynn allerede på barsel, drikk mye vann, ta gjerne med Duphalac/Lactulose. Evt spis svisker og lakris(det hjalp meg veldig, da jeg ikke tåler Duphalac/Lactolose) Anonym poster: 28f9f3780fdd6bc556490711fa9665b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå