Gjest Nerdens'mus Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Det er to tråder i går og i dag. Der jeg har følt med Hi og kjent at jeg i lignende situasjon ville blitt sint og irritert. Den ene dreide seg om en 7 åring som hadde tisset i senga på barselbesøk. Jeg er helt enig i at en 7 åring som ikke er husren ikke byrde fått sittet i sengen i utgangspunktet, men jeg syns Hi burde ha lov å være sur Hi skrev ikke hvem hun var sur på, men jeg vil anta det var foreldrene til barnet virket slik lengre ned i tråden. Der var det mange som bare var så saklige og pedagogiske Den andre er en unge som kommer hjem fra bhg med knekt kragebein. Uten at bhg har informert om det, men mor får vite ad omveier om en akeulykke og det framkommer også at noen har sett ulykken og at et barn ble liggende en stund før det fikk hjelp. Her ble Hi sint og skrev sint på facebook. Alle som svarer Hi i tråden kjefter på Hi for at hun brukte facebook. Det er ingen som synes å inse at bhg burde nevnt at ungen hadde fått seg en smell. De hadde sagt at ungen ikke var seg selv. Jeg er ikke en ivrig facebook deler selv så ville neppe postet på face det virker lite konstruktivt. Men jeg hadde gjort noe som dere sikkert ville syntes var mye verre. Jeg hadde ringt styrer der og da selv om det var en fredag formodentligvis etter arbeidstidog forlangt svar på hva som egentlig hadde skjedd. Hvis jeg hadde fått hjem en skadet unge og fikk høre fra andre at ungen min hadde vært i en ulykke uten at bhg hadde sagt det selv. Er dere virkelig så avbalanserte her inne at dere klarer å tellle til ti og vente til en passende anledning altid?
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Nei. Jeg er langt fra alltid avbalansert, men om jeg trenger å blåse ut, så gjør jeg det ikke på nettet. Da tar jeg ut frustrasjonen hos noen jeg stoler på, som mannen min, en venninne eller om det gjelder jobb, sjefen min. Og så prøver jeg så langt det går å ikke trekke konklusjoner uten å være sikker på at jeg sitter inne med all og korrekt informasjon. Om det gjør meg til en robot i noens øyne, så er det helt greit.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Nei. Jeg er langt fra alltid avbalansert, men om jeg trenger å blåse ut, så gjør jeg det ikke på nettet. Da tar jeg ut frustrasjonen hos noen jeg stoler på, som mannen min, en venninne eller om det gjelder jobb, sjefen min. Og så prøver jeg så langt det går å ikke trekke konklusjoner uten å være sikker på at jeg sitter inne med all og korrekt informasjon. Om det gjør meg til en robot i noens øyne, så er det helt greit. . Anonym poster: e8797ee39e34b1f1ce3d99cc5591f5bf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Det er to tråder i går og i dag. Der jeg har følt med Hi og kjent at jeg i lignende situasjon ville blitt sint og irritert. Den ene dreide seg om en 7 åring som hadde tisset i senga på barselbesøk. Jeg er helt enig i at en 7 åring som ikke er husren ikke byrde fått sittet i sengen i utgangspunktet, men jeg syns Hi burde ha lov å være sur Hi skrev ikke hvem hun var sur på, men jeg vil anta det var foreldrene til barnet virket slik lengre ned i tråden. Der var det mange som bare var så saklige og pedagogiske Den andre er en unge som kommer hjem fra bhg med knekt kragebein. Uten at bhg har informert om det, men mor får vite ad omveier om en akeulykke og det framkommer også at noen har sett ulykken og at et barn ble liggende en stund før det fikk hjelp. Her ble Hi sint og skrev sint på facebook. Alle som svarer Hi i tråden kjefter på Hi for at hun brukte facebook. Det er ingen som synes å inse at bhg burde nevnt at ungen hadde fått seg en smell. De hadde sagt at ungen ikke var seg selv. Jeg er ikke en ivrig facebook deler selv så ville neppe postet på face det virker lite konstruktivt. Men jeg hadde gjort noe som dere sikkert ville syntes var mye verre. Jeg hadde ringt styrer der og da selv om det var en fredag formodentligvis etter arbeidstidog forlangt svar på hva som egentlig hadde skjedd. Hvis jeg hadde fått hjem en skadet unge og fikk høre fra andre at ungen min hadde vært i en ulykke uten at bhg hadde sagt det selv. Er dere virkelig så avbalanserte her inne at dere klarer å tellle til ti og vente til en passende anledning altid? . Anonym poster: e8797ee39e34b1f1ce3d99cc5591f5bf
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Det virker som en del her inne svarer KUN for å svare "Imot" HI. Uansett hva hovedpoenget med innlegget er, er det alltid noen som skal komme med noe negativt. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Det virker som en del her inne svarer KUN for å svare "Imot" HI. Uansett hva hovedpoenget med innlegget er, er det alltid noen som skal komme med noe negativt. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Det hadde da blitt gørrkjedelig her inne om alle innlegg bare ble besvart med: "Helt enig" Å være uenig er ikke nødvendigvis det samme som å være negativ.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Det virker som en del her inne svarer KUN for å svare "Imot" HI. Uansett hva hovedpoenget med innlegget er, er det alltid noen som skal komme med noe negativt. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Det hadde da blitt gørrkjedelig her inne om alle innlegg bare ble besvart med: "Helt enig" Å være uenig er ikke nødvendigvis det samme som å være negativ. Hehe, nei jeg mener ikke de som er uenige, og holder seg til temaet. Men de som kommer med kommentarer som ikke har noe med hovedpoenget i innlegget å gjøre.. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2013 #8 Skrevet 27. februar 2013 Det virker som en del her inne svarer KUN for å svare "Imot" HI. Uansett hva hovedpoenget med innlegget er, er det alltid noen som skal komme med noe negativt. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Det hadde da blitt gørrkjedelig her inne om alle innlegg bare ble besvart med: "Helt enig" Å være uenig er ikke nødvendigvis det samme som å være negativ. Hehe, nei jeg mener ikke de som er uenige, og holder seg til temaet. Men de som kommer med kommentarer som ikke har noe med hovedpoenget i innlegget å gjøre.. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Som de som kommenterer et alvorlig innlegg med at det er skrivefeil? Da er jeg helt på lag med deg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #9 Skrevet 27. februar 2013 Det virker som en del her inne svarer KUN for å svare "Imot" HI. Uansett hva hovedpoenget med innlegget er, er det alltid noen som skal komme med noe negativt. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Det hadde da blitt gørrkjedelig her inne om alle innlegg bare ble besvart med: "Helt enig" Å være uenig er ikke nødvendigvis det samme som å være negativ. Hehe, nei jeg mener ikke de som er uenige, og holder seg til temaet. Men de som kommer med kommentarer som ikke har noe med hovedpoenget i innlegget å gjøre.. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005 Som de som kommenterer et alvorlig innlegg med at det er skrivefeil? Da er jeg helt på lag med deg F.eks ja. Også det å dra ut en ting fra innlegget som egentlig ikke hadde noe betydning for poenget. F.eks hvis det midt i et innlegg kommer frem at en unge hadde loff med nugatti på brødskiva, er det noen som hopper inn og skal legge seg oppi DET, selv om poenget med innlegget kan ha vært at ungen ble kidnappa fra barnehagen den dagen. Rart eksempel, men tror det ble forståelig hehe. Anonym poster: c84776b605bdccab90e93e752f7fd005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå