Gå til innhold

Du som driver å mobber sommerfuggel i vinterland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du vennligst fjerne deg fra forumet? Ingen vil ha deg her!!!!

Du er psyk og trenger HJELP!!! Profesjonell hjelp!

Anonym poster: 5d8299304e5614131dc9a30890b89db3

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er så veldig kult gjort av deg å lage en egen tråd til denne personen. Rett og slett fordi da får det mer oppmerksomhet og fokus på vedkommende.

Helt enig i innlegget ditt, men ikke med fremgangsmåten!

Skrevet

Jeg er enig med Kira. Vi må alle prøve å ignorere denne personens innlegg som helt tydelig lages for å provosere.

Skrevet

Men er ikke det positivt da Kira? Så kan andre med nick være obs hvis de får stygge gloser slengt etter seg?

HI

Anonym poster: 1f0e2630179b22980b296fe4dbc507a8

Skrevet

Når har dette skjedd da? Henger tydeligvis ikke nok på dib, enda så mye som jeg er her...

Anonym poster: 9e848c162f8cd81436b7a0d7d6b637b2

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Men er ikke det positivt da Kira? Så kan andre med nick være obs hvis de får stygge gloser slengt etter seg? HI Anonym poster: 1f0e2630179b22980b296fe4dbc507a8

De fleste med nick får en eller annen gang slengt stygge gloser etter seg, så tenker at det er bedre å ignorere det enn å fyre opp under det.

Skrevet

Ja, hva har skjedd? Har bare fått med meg at hun har skrevet et innlegg på ros og ris hvor hun vil bli slettet.

Anonym poster: 28b3e767a378ec0925fbd36290dcfa7c

Skrevet

Så ekkelt. Hva er det med voksne folk som bare må plage andre?!

Skrevet

Minner om stalkeren til Juliea.

Mitt beste tips; ignorer og rapporter.

Skrevet

Jeg gidder bare ikke å svare hvis du har noen frekke anonyme slenger med leppa til meg.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Takk for støtten, hi. Godt å vite jeg har deg :)

Jeg har vært i dialog med forum-Elin, og nå håper jeg det har ordnet seg :)

Jeg fikk bare så nok av tullet hennes da jeg leste "snilleste dibber"-tråden der jeg var så heldig å bli nevnt mange ganger. Jeg prøvde å takke og samtidig ha litt galgenhumor siden jeg ironisk nok hadde vært i den andre krangelen akkurat den samme dagen som jeg kom over tråden. Men da gikk hun til angrep igjen. Så jeg skrev til Elin at jeg ønsket å slette meg. For jeg er ikke her inne for å bli fortalt at jeg er det ene og det andre, slenge med leppa eller krangle. Så om noen ønsker å gjøre det så får de gjøre det uten meg ;)

Men etter en "samtale" med Elin så er jeg her ennå. Har også fortalt om de andre brukerne jeg mener får mye hets, så nå håper jeg dette er starten på en mye hyggeligere tid for oss alle her på bim/dib :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg fikk bare så nok av tullet hennes da jeg leste "snilleste dibber"-tråden der jeg var så heldig å bli nevnt mange ganger. Jeg prøvde å takke og samtidig ha litt galgenhumor siden jeg ironisk nok hadde vært i den andre krangelen akkurat den samme dagen som jeg kom over tråden. Men da gikk hun til angrep igjen. Så jeg skrev til Elin at jeg ønsket å slette meg. For jeg er ikke her inne for å bli fortalt at jeg er det ene og det andre, slenge med leppa eller krangle. Så om noen ønsker å gjøre det så får de gjøre det uten meg ;)

Men etter en "samtale" med Elin så er jeg her ennå. Har også fortalt om de andre brukerne jeg mener får mye hets, så nå håper jeg dette er starten på en mye hyggeligere tid for oss alle her på bim/dib :)

Dette har gått meg hus forbi, men godt du har valgt å bli her inne :) Jeg har hvertfall bare et positivt bilde av deg :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så bra! Jeg svarte nettopp inne på Ris og Ros og håpet at du ikke forsvant. Hyggelig å få beholde deg!

Håper at de blir litt mer obs på hun som hetser fra nå, hun kan jo ikle ha det særlig bra selv heller.

Skrevet

Vet du hvem som står bak? Mener ikke at du trenger å oute vedkommene her men Elin burde jo vite det og kanskje sagt det til deg.

Det håper forresten jeg også :) Ingen skal behøve å bli mobbet på et mamma, ja Mammaforum!

Klem

Anonym poster: 1f0e2630179b22980b296fe4dbc507a8

Skrevet

Det skulle jo bare mangle at ikke denne brukeren ble utestengt. Makan til dritt hun har slengt om seg med skal man lete lenge etter!!!!!

Dessverre er ikke ditt tilfelle enestående. Etter hva jeg har fått med meg så ble både Kira og Julia drapstruet og fikk trusler mot sine barn. På et MAMMAFORUM! Hva faen skjer med damene her!?!

Anonym poster: 28b3e767a378ec0925fbd36290dcfa7c

Skrevet

Ja, jeg vet det, og sa også dette til Elin. At det er flere av oss som opplever dette.

Og det er det som er litt av grunnen til at jeg ønsket å fjerne profilen, nettopp det at dette er et mammaforum hvor vi skal diskutere, støtte hverandre, le og grine. Men vi skal IKKE bli hetset! At vi er uenige, sånn er det bare. Alle har vi vår egen personlige sannhet, men å gå til angrep på hverandre og kalle hverandre hore, bitch, lite intelligent osv osv, det er bare lavmål! Jeg ønsket rett og slett ikke være en del av noe så bedritent. Men jeg har tiltro til Elin, og håper de følger ekstra godt med og gir henne konsekvenser om det skjer noen av oss igjen.

Nei, jeg vet ikke hvem hun er selv om Elin fant henne. Men jeg skulle gjerne likt å vite..................!!!

Skrevet

Og takk for all støtte jeg har fått fra dere alle, både på forumet og på PM! Det varmer virkelig! <3

Håper og tror det betyr at jeg har gjort noe riktig ;)

Skrevet

Kliss klass!!

Anonym poster: ea43c8dac9372f9f00aa4c325d0a9b32

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kliss klass!!

Har du vært ute i regnet? Viktig å få på tørt tøy med det samme, vet du.

Skrevet

Kliss klass!!

Buhu, noen andre enn meg får oppmerksomhet!

Skrevet

Kliss klass!!

Hvilken del da? ;)

Skrevet

Kliss klass!!

Kliss klass, hjernen din ramlet i dass

Anonym poster: 922b104ac46fdb653da6dacf3f59c742

Skrevet

Dette har jeg ikke fått med meg, håper fruen som har saftige gloser forsvinner fra forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...