Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg glemte to piller (ikke etter hverandre) i uke 1 av p pillene (microgynon) pluss at jeg hadde diare en time etter jeg tok pillen en kveld. Har hatt kluss med pillene før også, og da har det alltid kommet blødninger i etterkant over lang tid. Det som skjedde nå var at jeg fikk bittelitt rosa på papiret i slutten av uke 1 og ikke noe blødninger ennå. Nå er det over en uke siden jeg rotet med pilla, så det burde normalt ha kommet nå. Er det noen som har erfaringer med dette? Lurer jo på om jeg kan være gravid siden jeg ikke har fått noe blødning, men for tidlig å teste enda. Lurer også på om det lille rosa på papiret kan ha vært el blødning (hadde mye slim og så rundt samme tid). Hmmmmm... Fakk at det ikke kan testes nå på noen måte! Anonym poster: 0b5cf2b747dd851f00dae584c0a0db3e
Spiffie Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Wild guess, kan du ha fått eggløsning? Og at slim og pittelitt blod er pga det? Ellers skal du være utrolig uheldig for å bli gravid etter pittelitt slurv, men det er jo mulig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Ikke sant.... Det er det jeg også tenker. Har vært syk og glemt hele greia! Men det pleier å straffe seg med sykt lange blødninger i etterkant. Må vel bare vente å se dah! HI PS: Takk for svar! Anonym poster: 0b5cf2b747dd851f00dae584c0a0db3e
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Jeg glemte ei pille (dagen etter tok jeg pille både morgen og kveld) og ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Hmmmm... Ja det kan jo skje! Må iallefall vente en uke før jeg vet noe Og det verste er at jeg seff føler at jeg har masse symptomer nå. Syk matlyst, oppblåst, vondt i puppene osv. Men det er jo uansett tidlig med symptomer så dette er sikkert fantomsymptomer uansett. HI Anonym poster: 0b5cf2b747dd851f00dae584c0a0db3e
Gjest Siklerotte Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Jeg gikk på Microgynon før, og det var ikke gitt at jeg fikk en blødning hvis jeg glemte en pille eller to. Noen ganger skjedde det, andre ganger ikke. Det er ikke sikkert at du er gravid, men t er jo fort å føle det når du er redd for det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Mmm nettopp.. Hadde ikke passet midt i blinken for å si det sånn. Så bra at du har erfaringer med at du ikke blødde selvom du glemte en pille eller to. Jeg blør alltid som en gris etter bare en glemt pille... Og det varer gjerne heeeelt frem til neste mens til og fra, gjerne i 3 uker. Heyyyy Satse på at det dukker opp mensen om et par uker da! HI Anonym poster: 0b5cf2b747dd851f00dae584c0a0db3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå