Gå til innhold

Barn sitte foran inni bil vaskemaskin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha barnet på fanget foran så han kan "styre" når man er inni bil vaskemaskinen? Har en 2åring som synes det er veldig stas

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke se hvorfor det ikke skal være greit?

Skrevet

Gøy det vel!,

 

Så lenge barnet ikke sitter på fanget ditt når du faktisk kjører bilen så ser jeg ikke noe problem med det :-)

Skrevet

Så lenge bilen ikke står på tomgag eller beveger seg, så er det fult lovlig.

Skrevet

Bilen står stille inni vaskemaskinen. Men kjøerer jo et par meter med han på fanget ut og inn i maskinen. Tenker litt sånn hva om noe skulke skje så airbagen ble utløst mens han satt der! Men er vel kanskje bare litt hysterisk. Hi

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Skrevet

Skrivefeil pga mobil.

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Skrevet

Har hørt at Barnevernet har montert skjulte kameraer i toppen av sånne vaskehaller....

 

Anonym poster: 747953ee6a9adfc77943625a6f1b55a0

Skrevet

Hvis du vil ha en sønn som tror at man kan tøye reglene bare fordi det er moro, så kjør på.

 

Anonym poster: 8de94da0fd8b3fbf1f258456d709aa5f

Skrevet

Hadde ikke latt dem sitte på når man kjører inn, men skru av motoren, putt nøkkelen i lomma og sett på brekket inne i hallen. Så kan man vurdere det.

Skrevet

Hadde ikke latt dem sitte på når man kjører inn, men skru av motoren, putt nøkkelen i lomma og sett på brekket inne i hallen. Så kan man vurdere det.

 

Han må jo nesten sitte på når jeg kjører inn. Han sitter bakovervendt i stolen sin uten om dette og jeg klarer ikke å få han ut av stolen uten å gå ut av bilen. Og kan ikke gå ut av bilen inni vaskehallen. Vaskeprogrammet starter jo ganske så raskt etter at vi har kjørt inn.

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Skrevet

sitter aldri inne i bilen i vaskehallen , etter at vaskemaskina gikk berserk mens kameraten satt inni , den stoppa ikkje før den var kommen gjennom frontruta , han sprang ut og kom i klem i døra , var forslått men heldigvis ikkje alvorligt .

bilen blei kondemnert siden den var slått skeiv.

Etter dette må alle ut av bilen mens den blir vaska.

Skrevet

Hadde ikke latt dem sitte på når man kjører inn, men skru av motoren, putt nøkkelen i lomma og sett på brekket inne i hallen. Så kan man vurdere det.

 

Han må jo nesten sitte på når jeg kjører inn. Han sitter bakovervendt i stolen sin uten om dette og jeg klarer ikke å få han ut av stolen uten å gå ut av bilen. Og kan ikke gå ut av bilen inni vaskehallen. Vaskeprogrammet starter jo ganske så raskt etter at vi har kjørt inn.

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

 

Da hadde jeg latt ham sitte i baksetet TIL NØD mens dere kjører inn. Dulter dere borti noe og aribagen løses ut er det rett og slett grisefarlig.

Skrevet

sitter aldri inne i bilen i vaskehallen , etter at vaskemaskina gikk berserk mens kameraten satt inni , den stoppa ikkje før den var kommen gjennom frontruta , han sprang ut og kom i klem i døra , var forslått men heldigvis ikkje alvorligt .

bilen blei kondemnert siden den var slått skeiv.

Etter dette må alle ut av bilen mens den blir vaska.

 

Der vi vasker bil må man sitte i bilen mens den vasker, rekker ikke gå ut før den begynner

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Skrevet

Jeg vasker ofte bilen med de tre yngste på slep. Da parkerer vi bilen i vaskehallen, går inn og kjøper vaskekode. Trykker inn koden og venter utenfor til den er ferdig. Det går helt fint å ikke kjøre med barnet inn i vaskehallen, det hadde jeg ikke gjort. Er helst da det lett kan gå galt.

 

Er det kø kjører jeg bilen inn etter at jeg har kjøpt koden, så går alle ut av bilen og vi venter til den er ferdig. Eneste problemet er vel om porten blir stengt bak deg og du må kjøre ut på andre siden, men fremdeles er det mulig å gå ut av bilen etter at du har kjørt inn.

Skrevet

sitter aldri inne i bilen i vaskehallen , etter at vaskemaskina gikk berserk mens kameraten satt inni , den stoppa ikkje før den var kommen gjennom frontruta , han sprang ut og kom i klem i døra , var forslått men heldigvis ikkje alvorligt .

bilen blei kondemnert siden den var slått skeiv.

Etter dette må alle ut av bilen mens den blir vaska.

 

Der vi vasker bil må man sitte i bilen mens den vasker, rekker ikke gå ut før den begynner

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

 

Starter den automatisk da eller? Her må vi nemlig taste inn en kode før den starter.

Skrevet

Ja vi taster inn koden utenfor, så kjører man inn og porten lukkes automatisk bak og maskinen starter omtrent med en gang man har kjørt bilen på merket og stanset motoren. Jeg rekker ikke gå ut av bilen før maskinen starter. Og så kjører man ut på motsatt side av der man kjører inn. Er esso stasjon, trodde de var like alle steder.

 

Anonym poster: 76c55184d1d52aaae34a74675d989f6f

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

sitter aldri inne i bilen i vaskehallen , etter at vaskemaskina gikk berserk mens kameraten satt inni , den stoppa ikkje før den var kommen gjennom frontruta , han sprang ut og kom i klem i døra , var forslått men heldigvis ikkje alvorligt .

bilen blei kondemnert siden den var slått skeiv.

Etter dette må alle ut av bilen mens den blir vaska.

 

Grøss! Men om dette hadde hendt meg, hadde jeg heller hatt ham på fanget enn i bilstolen bak, da hadde han jo vært helt fanget stakkars. Uff så ekkelt. De maskinene jeg vet om starter med en gang, så man rekker ikke gå ut. Men vi handvasker bilen hos araberne nedi gata da, så slipper å tenke på det ;)

Skrevet

Min gutt kommer frem noen gange, men han må sitte i setet sitt inn og ut av maskinen. Trenger bare å strekke meg bak å åpne selen så klatrer han selv frem.

Klatrer tilake i setet sitt, vi kjører ut og jeg tar på ham selen igjen. Vett at det er fy fy å sitte i setet uten sele, men de 5 metrene som kjøres frem i knapt målbar fart ser jeg ikke som noen risiko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...