Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Og da har vi alle middager, tørrvarer, mye brød masse pålegg osv. Trenger vel egentlig bare å fylle opp melk, fersk frukt og grønnsaker og annet diverse som kan dukke opp...og det skal holde til helge godis også! trenger ikke noe bensin eller liknende.. Jeg skjønner jo at det går bra, men liker ikke å ha så lite penger på brukskontoen. Vi er på skikkelig sparebluss for tiden, eller nedbetalingsbluss kan jeg vel kalle det:) Har litt kredittkortgjeld som skal være vekk før sommeren, og tror jeg har vært litt for hard med betalingene denne mnd! Anonym poster: 8db150275995e1d33fe0c80c01690674
Tulipan:) Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Bre tenkt nøye igjennom om du trenger det, og planlegg handlingen. Ikke kjøpe mer en hva du har på listen. Er litt i samme båte med dårlig råd, men har en del buffer på sparekonto som jeg må ta litt av. Nav betaler ut sykepengene så forskjellig hver månde så vanskelig å vite når jeg får utbetalt penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå