Gå til innhold

Løs bikkje i nabolaget..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars, jeg har sett den et par ganger nå. Prøvde å lokke den til meg men den løper vekk, ser den har halsbånd. Har faktisk sett den løs flere ganger i løpet av ett år, aner ikke hvor den hører hjemme.

Først tenkte jeg at den sikker "bare" har kommet seg vekk fra eierne, g at den sikkert vil finne hjem igjen. Men nå har jeg jo sett den samme bikkja flere ganger uten eier.

Den løp forbi her isted og da bjeffet den.

Hvem ringer jeg om jeg ser den igjen? Husker jeg ringte politiet ang en annen hund en gang, men de kunne ihvertfall ikke gjøre noe.

Er en sånn hund (tror jeg) http://rinoandersen.files.wordpress.com/2012/09/20120929-213646.jpg

Anonym poster: 5b1234af56772f2749352f7419521fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring viking redningsrjeneste.

Skrevet

Ring viking redningsrjeneste.

Ok, kommer de å henter den/leter etter den da?

Anonym poster: 5b1234af56772f2749352f7419521fcc

Skrevet

Ta med en del pølse eller oe sånt for å se om du får den til å komme til deg sa.

Skrevet

Du må først fange hunden før noen kan hente den. Ville først sett om det sto nr til eier på halsbåndet. Evt kommer Viking. Trenger ikke være noe galt om den løper seg en runde på egenhånd innimellom, da... Kan jo hende den pleierløpe seg en tur og tisse selv, det gjør bikkja vår. Løper på samme sted hver gang, og kommer rett hjem etterpå....

Anonym poster: 8af013cf02277b27a0d1d099329eee52

Skrevet

Du må først fange hunden før noen kan hente den. Ville først sett om det sto nr til eier på halsbåndet. Evt kommer Viking. Trenger ikke være noe galt om den løper seg en runde på egenhånd innimellom, da... Kan jo hende den pleierløpe seg en tur og tisse selv, det gjør bikkja vår. Løper på samme sted hver gang, og kommer rett hjem etterpå....

Anonym poster: 8af013cf02277b27a0d1d099329eee52

Du vet at det ikke er så lurt? hvem som helst har rett til å TA hunden din, når den løper rundt alene uten bånd.. Og da er det jaggu ikke sikkert du får den tilbake

Anonym poster: 16e87cadd14c4dba3a766926c7e2ebbc

Skrevet

Ja,de kommer å henter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...