Gå til innhold

bryllup før sommeren eller etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere hatt bryllupet før juli, eller i august/september? :)

Anonym poster: 3255251c383a22ccefa99d6155345a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag ville hatt det i juni, det er en fin tid :)

Skrevet

Juni!

Anonym poster: 316f5b4301fa5cbb64c6a5ec3543f98e

Skrevet

Det kommer jo an på så mange ting... Er du kommet i gang med planleggingen, så det ikke blir for stress å ha det i juni?

Hvis mange av gjestene er studenter er jo juni midt i eksamenstiden... Juni er også ofte travel for de med skolebarn.

Personlig tror jeg jeg hadde valgt august, men mange er jo på ferie helt frem til skolen begynner. Er det mange av gjestene som må reise for å komme til bryllupet?

Har du sjekket med lokalet når det er ledig? Jeg vil tro at juni begynner å bli fullbooket allerede...

Skrevet

Før, så kan du nyte sommeren som nygift, og slipper å bruke den på planlegging!!

Skrevet

Juni eller august :)

men nå svarer jeg ut i fra en gjest sitt synspunkt.

Jeg skal i tre bryllup i sommer og være forlover i en av de.

To av de er til nær familie og den tredje er en god venninne. Alle er tre helger i juli :(

Syns det passer dårlig, for der røyk vår felles sommerferie i år. Derfor liker jeg best i juni og august. juli må vi ha fri uansett da SFO er stengt og da reiser vi alltid bort.Bortsett fra i år.

Anonym poster: 281bcfadccbd0564d85f8e9f8aa943e2

Skrevet

August-større sjanse for god utetemp.

Juni kan være kaldt

Skrevet

I juni kan du bruke markblomster som dekor evt bukett hvis ønskelig.

Juni og August kan være kaldt og det kan pissregne i vinkel så været er vel ingen avgjører.

Jeg ville ha fortrukket å være gjest i juni fordi det ikke hadde "ødelagt" mine ferieplaner. Dessuten så er kontoen fullere i juni enn august.

Anonym poster: f64891915cd61879e57cfc916423dba5

Skrevet

Vi skal gifte oss i september. Tiden før sommeren går så fort, vanskelig for gjestene å prioritere bryllup på forsommeren.

Anonym poster: ebd71580ba7cde1f4af270e47a00b3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...