Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 jeg har nettop sagt nei til to ting jeg har blitt spurt om å være med på av en venninne... grunnen til dette har vert at jeg ikke har kunnet pga jeg har ei lita hjemme som det er litt tidlig å gå ifra i så mange timer. men det virket ikke som hun forstod hvorfor jeg ikke bare kunne få barnevakt, men det er ikke så lett... jeg møter denne personen på gata, men hun snakker i telefon. hun smiler til meg å sier hun snakker i telefon og går rett forbi?? hun kunne jo ringt denne personen opp igjen? vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, er hun fornærmet? hele situasjonen ble litt acward..:/ Anonym poster: 9aed472cbd4a45490d0c671b5a122999
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Mulig du legger for mye i dette. Hun snakket i telefonen, er jo ikke alltid man kan legge på eller stoppe å snakke.. Hun smilte og sa at hun var opptatt.. Anonym poster: c9148057b099a2684f0c204e94d89bbd
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Hun kan jo ha vært i telefonen med legen sin, sjefen, i ferd med å gjøre en avtale...Hun var rett og slett for opptatt til å snakke med deg. Ikke alle telefonsamtaler er av en sånn art at man bare avbryter den for å småprate med ei venninne. Jeg ville ikke tolket det som noe annet enn at hun var litt travel og opptatt.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Hun snakket i telefonen. Du vet ikke hvem hun snakket med å tror hun er fornærmet fordi hun ikke la på? Dramaquen much? Vil anta hun snakket i telefonen med noen muligens jobbinterjuv, sjefen ang jobb, kunder hvis hun er i en jobb som omhandler det. Mye hun kunne ha snakket om som var viktiger enn å stoppe for en kjapp prat. Jeg møter stadig folk jeg kjenner, men hvis jeg er på telefonen snakker jeg med den jeg er på tlf med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå