Nemo_ Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg fikk max på fertilitetsmonitoren på søndag...Og helt fra lørdag har jeg hatt veldig menssmerter....I dag er det enda værre enn det har vært...Åh, skikkelig sterke menssmerter og oppblåst....Ikke veldig behagelig...Føler jeg ser gravid ut i trange gensere for magen buler jo myyye mer enn den ellers gjør Er det et dårlig tegn at det er så sterke eggløsningssmerter?? Klarer kanskje ikke kroppen å slippe egget??
DaTuMa Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har det sånn. vondt i ca to dager hver gang. Fordelen er at du vet når det skjer og når du burde prøve å bli gravid. Da jeg ble gravid den siste gangen nå fikk jeg festesmerter to dager etter elsmertene. Kjentes ganske likt ut.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har alltid kjent eggløsningen veldig godt, hatt vondt i ca 4-5 dager. Men etter 1. fødsel ble det enda verre, skikkelige smerter i en ukes tid. Første graviditet brukte vi et år på å få til. Graviditet nr 2 skjedde på første forsøk. Så jeg tror ikke eggløsningssmerter skal gjøre det vanskeligere å bli gravid.(at første graviditet tok tid å få til skyldtes nok andre hormonelle problemer) Anonym poster: a6c7061a9ae03273ad73bfb83837032d
Nemo_ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2013 Har ikke vært så ille før...derfor jeg lurer...redd for pcos også...har plutselig fått kviser på ryggen og det har jeg ALDRI hatt!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Har også EL-smerter. Kjenner ut som om eggstokkene er hovne og hvert skritt kjennes. Jogging eller hardtrening er uaktuelt de dagene. Synes også det er en fordel.Kombinert med regelmessig syklus gjør det at jeg kan faktisk droppe hormonell prevensjon. Du bør kanskje nevne PCOS til legen din hvis smertene blir verre, og du i tillegg til kviser også får mer mandig kroppshår-vekst. Vektøkning, spesielt rundt magen, kan gjøre det verre også. Anonym poster: 2741fc9c5e28395adcab21c6d8d9527d
Nemo_ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2013 Ingen vektøkning, eller mandig kroppshår...kun kviser på ryggen og skikkelige elsmerter...har alltid hatt elsmerter så jeg har visst når el er, men ikke sånn!! Jaja, får vente å se hva som skjer....
Gjest yrild Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Jeg kjenner også EL og har noen ganger microblødning.
Nemo_ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2013 Da er det hvertfall normalt...så får jeg se hvilket resultat det gir etterhvert
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #9 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har også veldig vondt når jeg har eggløsning, må ta smertestillende for å fungere, eller går jeg krokbøyd av smerte. Men varer bare en halv dag da, har ikke vondt i flere dager. Jeg kjenner det kommer og tar smertestillende, når tabletten slutter virke er det på retur og jeg trenger ikke ta en ny. Nøyaktig 14 dager senere, omtrent på timen for når eggløsningssmerten begynte, får jeg mensen. Sånn er det hver eneste måned. Anonym poster: 689bb5c414206798d9c1646b38c39172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå