Gå til innhold

Skuffet:( er det greit? Eller må jeg ta meg sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss til sommeren, jeg har valgt forlover :) men i går kom hun og fortalte at kjæresten hadde fridd, så da hadde hun valgt samme dag til og gifte seg på som vi. Greit nok, da må jeg finne annen forlover :( men hun har jammen bestilt samme bryllupsreise som oss også, hun mente det kom til og bli så gøy. Får da kunne gutta ta seg en øl og jeg og hun shoppe. Jeg er ikke der for og shoppe! Jeg skal på vår første tur til varmere strøk med den mannen jeg elsker! Er så skuffa! Men er det meg som skal skjerpe meg?

Anonym poster: f68a3cdb18f1d5c40172af512373fa5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er sant får du virkelig ta en prat med henne om hva bryllupsreise er.

Anonym poster: f2c4cd166d8415714e2f17106904191e

Skrevet (endret)

Hvis dette er sant så: Nei, er hun som skal skjerpe seg. Frekt å komme å ta deres dato og i tillegg samme bryllupsreise...

Endret av Fomle84
Skrevet

Tuller du ?

Man velger jo en venninne til å være forlover, og dersom hun skal gfte seg på samme dag så kan jo ikke dere gå i hverandres bryllup ?? Og om hun hadde sagt ja til å være forlover synes jeg dette var mildt sagt underlig.

Skrevet

Det er sant, det har alltid vært sånn tidligere at det vi gjør gjør dem og. Vi har vært på mange turer sammen tidligere, Danmark og Sverige. Men nå bil jeg dra alene! Hun er litt spessiel, men jeg har alltid likt henne :) men nå skjønner jeg kansje hvorfor hun har mange bekjente men ingen og være med!

Anonym poster: 6391ca613db9c9eb0a90e2bdaca38375

Skrevet

Det er sært å reise på bryllupsreise ilag. Eg hadde sagt at eg kan ikkje bestemme kor dere skal reise men eg vil helst bare være sammen med mannen min på bryllupsreise . Er egentlig dårlig gjort å følge etter oss.

Utrulig teit å velge samme dag. Så mange datoer å velge i, og no går dere glipp av kvarandre sitt bryllup.

Har ikke du invitert gjester ho vil ha i sitt bryllup?

Skrevet

Hvordan er det hun planlegger dere skal gjøre det med felles venner som også kommer i konflikt om hvilket bryllup de skal gå i.

Bare si til henne at bryllupsreisen kommer du og din mann til å være så opptatt at dere ikke kommer til å ha tid til å prate med dem ;)

Anonym poster: e850c91a28a1aebe024f3b284b0ecf47

Skrevet

Hadde blitt veldig irritert om jeg var deg. Bryllupsreise sammen hadde vært UAKTUELT. Bryllup samme dag er bare tror.

Skrevet

Først tullet hun med dobbeltbryllup. Da sa jeg er du gal! Men hun har ikke så mange venner, mer bekjente. Veldig gla vi har sendt ut innbydelsen allerede ja ;)

Skrevet

Kan du avbestille eller endre destinasjonen, HI? Gjør det da uten å si ifra til henne. Om denne historien stemmer virker hun jo klin kokos!

Anonym poster: 3cbc45b71874f34ed08f5ab5aad3be92

Skrevet

Du kan jo prøve å overtale ho til å ombestemme seg.

Sei at du VIL ha ho til forlover, dj har SÅ lyst å komme i bryllupet henna. Og siden dobbelbryllup og være ilag på reisen ikkje blir aktuelt likevel, så kan ho ta en annen dato. Pleeeeaaaaseeee!

Vær snilm mot ho, ho meinte det nok godt.

Skrevet

Ja jeg og mannen snakket om og bare endre på turen. Men syns det er veldig trist også. Har jo spart lenge for akkurat denne turen, dit akkurat vi ville :) får prøve og prate litt mer med henne. Samboer er rasende på henne nå, sier han er dritt lei det paret. Vanskelig det her, men hvis vennskapet ryker pga det her, ja da var det vel ikke et skikkelig vennskap :(

Skrevet

Du burde fortelle henne at du ønsker å ha en romantisk ferie med mannen din. I og med at det er bryllupsreise så er det jo ikke sikkert deres to menn er så sspesielt glade for dette heller..

Skrevet

Jeg skjønner godt du er skuffet. Nå har hun jo gjort det lett for deg å velge en annen forlover. Dessuten ville jeg sjekket om det er mulig å endre bryllupsreisen slik at dere ikke er på samme sted.

Skrevet

Dette er ganske spesielt ja. Støtter de over, du bør absolutt få klarert dette så fort som mulig.

Er også enig med Hovden, hun mener det jo godt, så ikke blir sinna med en gang, men prøv å forklare hva du og mannen legger i bryllup og bryllupsreise - nemlig at det er en dag og tur for dere to, og kun dere to, så dere kan være sammen og feire kjærligheten dere imellom, og da passer det dårlig med selskap. Og så kan du foreslå at dere heller kan ta en tur sammen alle sammen en annen gang.

Bruk forloverposisjonen for alt den er verdt, si at du så gjerne vil ha henne som forlover og at hvis dere skal gifte dere på samme dagen, så får ikke du til å komme i hennes bryllup og motsatt. Er ikke sikkert hun har tenkt på det.

Hvis ikke hun tar hintet, så får du bare være direkte med henne, og si at dere ikke har lyst til å være sammen med de på bryllupsreisen, og at hvis de ikke forstår det så blir dere nødt til å endre turen deres, noe som er veldig synd siden dere har gledet dere veldig og planlagt det lenge.

Skrevet

Vi skal gifte oss til sommeren, jeg har valgt forlover smile.png men i går kom hun og fortalte at kjæresten hadde fridd, så da hadde hun valgt samme dag til og gifte seg på som vi. Greit nok, da må jeg finne annen forlover sad.png men hun har jammen bestilt samme bryllupsreise som oss også, hun mente det kom til og bli så gøy. Får da kunne gutta ta seg en øl og jeg og hun shoppe. Jeg er ikke der for og shoppe! Jeg skal på vår første tur til varmere strøk med den mannen jeg elsker! Er så skuffa! Men er det meg som skal skjerpe meg?

Anonym poster: f68a3cdb18f1d5c40172af512373fa5c

Neida, jeg skjønner absolutt hvorfor du blir skuffet. Ville nok tatt en prat med venninnen din, fortalt om hva du føler. Hun er ingen tankeleser og vil ikke ta et hint. Jeg ville nok også blitt rimelig skuffet om venninna mi hadde trodd bryllupsreisen min var en tid for venninneshopping.

Skrevet

Sært, sært, sært!!!

Du har all grunn til å være skuffet og aldri så lite forbannet. Jeg hadde gitt grei beskjed om at vi ikke kom til å tilbringe tid med dem, ikke bittelitt en gang, på vår bryllupsreise.

Sært, sært, sært!!!

Anonym poster: c12f27b922eea064ee211b04ce85cfcd

Skrevet

Jeg hadde flippa! Om dere ikke får endret destinasjonen og hun ikke tar et hint, så prøv å steng ute alt som har med henne og bryllupet hennes. Dra på bryllupsreise, slå av mobilen og gi henne klar beskjed om hun prøver å kontakte dere.

Skrevet

Hvis dette er tilfelle, må du jo forklare på en skikkelig måte hvorfor dette ikke er en god idè.

- Hun setter deg i en vanskelig situasjonen, siden du ønsker å ha henne som forlover.

-Dere kan ikke delta i hverandres bryllup.

-Bryllupsreise, er en romantisk tur for to. Shopping og øl tar dere sammen en annen gang.

-Felles venner er allerde invitert i deres bryllup.

Kanskje hun så for seg dobbeltbryllup fordi hun har få venner og syns hele situasjonen er vanskelig?

Anonym poster: a74a53677da0c73b078b4213de671465

Skrevet

Takk for svar, da vet jeg at det ikke er jeg som er sær ihvertfall :)

Skrevet

Kvitt deg med henne. Hun vil dele for mye. Bryllupsreisen og alle bryllupsdager i fremtiden. Vent og se, snart vil hun planlegge synkrongraviditet, hus side ved side, og gudene vet hva.

Anonym poster: 3bf8e44fb409a7d885432f61406ffed1

Skrevet

Tuller du? Det høres jo helt rart ut?! Snakk med henne å si at du reiser på bryllupsreise fpr å kos deg med mannen din! Du gifter deg en gang! !! ( forhåpentligvis);) la det bli alt du hør drømt om. Ikke la henne ødelegge noe for deg!!! Det er deg og mannen din dette handler om. Ikke hennes ønsker. Gjør kun det du ønsker!! Har hun virkelig bestilt og alt uten å snakke mdd deg?!?! Og det å gifte seg på samme dag er veldig spesielt! !! Vertfall når hun skulle være forlover attpåtil... skjønner virkelig ikke hva venninna de tenker på:/

Skrevet

Du blir nødt til å snakke med henne. Si at du nå må velge en annen forlover og at du ikke kan komme i hennes bryllup eller hun i ditt, at du synes det er trist og spør om hun virkelig mener at dette er det lureste?

Spør hun om dobbeltbryllup igjen sier du abre at det ikke er aktuelt for deg. Denne dagen vil du kun dele med mannen din.

Ang. reisen så får hun eller du endre dato. Hvis hun ikke skjønner det så endrer du dato uten å gi henne beskjed om det. Til henne sier du bare at du avbestiller det du har bestilt om hun ikke gjør det. Du vil ikke reise sammen med andre folk på BRYLLUPSREISEN din. For et nek altså. Hun ja.

Anonym poster: b309364375aa6a5aa9a5ecf4e7f5effb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...