Gå til innhold

Dere som ikke er sammen med bf- og dere begge er single enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere hvis han finner seg ny dame i nærmeste fremtid?

Ønsker du han lykke til eller blir du vanvittig sjalu?

Vi har nylig gått fra hverandre...Jeg kjenner at det var rett valg, men likevel får jeg helt noia av og forestille meg ham med ei ny!!:/

Anonym poster: 2e88a3d729a0391e53b49832a6606450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker ham lykke til. Og så ønsker jeg den nye dama enda mer lykke til. Hun vil komme til å trenge det.

Håper han finner seg ei bra dame som er meget tålmodig, som har ben i nesa og som kanskje kan få litt skikk på ham.

Anonym poster: ee992dd1061dc209401a500f03d1e639

Skrevet

ahh, det er helt normalt :) Men bit det i deg, det går over ;)

Skrevet

Jeg er redd jeg kommer til å bli fryktelig sjalu. Det er vondt som det er nå. Jeg dater en fyr litt, men det er laaangt fra å være en ny kjæreste. Tror egentlig ikke det blir det heller, men det er spennende. Dette forteller jeg IKKE til eksen. Jeg tror han ville blitt fryktelig sår. Vi gikk fra hverandre for et halvt års tid siden, og det er vel enda ikke fullstendig avklart om vi skal forsøke igjen eller ikke, selv om det nok ikke blir til det. Det er en grunn til at vi flyttet hvert til vårt, og grunnen har ikke forsvunnet.. Men, sjalu?.. ja, absolutt!

Anonym poster: 8a4443dda56bacc3cedf02606b8f43cf

Skrevet

Jeg hadde blitt sjalu :S

Vil absolutt ikke ha han tilbake men vet likevel at jeg hadde blitt fryktelig sjalu om han fikk seg ny dame.

Skrevet

Ble sjalu, selv om jeg absolutt ikke ville ha han tilbake. Blir bedre, men tar litt tid.. :) helt normalt å bli litt sjalu

Anonym poster: 74f1774e4ddf8abf90bea3e618febe6e

Skrevet

Nei, æsj...den han har vist seg å være i ettertid unner jeg ikke min verste fiende å være sammen med engang.

Skrevet

Vi gikk fra hverandre for 2 år siden, det var jeg som gikk fra ham. Jeg har ingen kjæreste, og han har fått seg ny kjæreste for et par måneder siden.

Jeg synes ikke det er rart, jeg er ikke sjalu og mest av alt er jeg vel litt nysgjerrig og synes det hadde vært morsomt å treffe henne.

Vi er forresten stadig gode venner, samarbeider bra og ses ganske ofte.

Anonym poster: 4e7341ad7fb0ec1a800f0eccd307ebc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...