Gå til innhold

Hvor får man tak i reductil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt det :)

Anonym poster: 0ae3b5f7ecc0424e5f7c28df4f0f9efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mee 2

Anonym poster: b973de2c87b894a7927c5f0d78b659a8

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Det var vel en ganske god grunn til at det ble tatt av markedet i Norge i utgangspunktet, så med mindre det er tilbake i salg igjen tror jeg du bør holde deg unna det. :)

Skrevet

Bla bla bla

Kan ikke noen faktisk svare på hvor man får tak i Reductil?

Anonym poster: 70e5fa45a04a0e64a286adc0c0459d11

Skrevet

Fra utlandet ? Prøvd å google ?

Anonym poster: fde0d765ff3aa76daef90d25711a831a

Skrevet

Det er ikke meningen man skal få tak i medisiner som er ulovlig å selge....

Anonym poster: dbc1e9f6c520e042b52229e8170987bb

Skrevet

Jaha… veldig så lovlydige alle dib damer blir når det kommer til enkle ting som dette. Ellers er det lov både det ene og det andre…

Skrevet

Thailand og Tyrkia over disk.

Anonym poster: fd13d787816bcb95659effeade1542ec

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Jaha… veldig så lovlydige alle dib damer blir når det kommer til enkle ting som dette. Ellers er det lov både det ene og det andre…

Det handler vel i mindre grad om å være lovlydig. Jeg er i hvertfall mamma, jeg risikerer ikke å dø fra barna mine som følge av uvettig legemiddelbruk bare fordi jeg vil være slank. Det er det strengt tatt ikke verd. Du må jo bare gjøre som du vil, kjøp et produkt du ikke vet hva er fra en nettside du ikke vet hvem står bak, få tilsendt et produkt du ikke vet hva inneholder og risiker bivirkninger du ikke visste var mulige. Lykke til.

Skrevet

Det handler vel i mindre grad om å være lovlydig. Jeg er i hvertfall mamma, jeg risikerer ikke å dø fra barna mine som følge av uvettig legemiddelbruk bare fordi jeg vil være slank. Det er det strengt tatt ikke verd. Du må jo bare gjøre som du vil, kjøp et produkt du ikke vet hva er fra en nettside du ikke vet hvem står bak, få tilsendt et produkt du ikke vet hva inneholder og risiker bivirkninger du ikke visste var mulige. Lykke til.

Godt skrevet, jeg fatter ikke og forstår ikke hvordan folk kan ta slike sjanser med sin egen helse.. Du har NULL garanti for at det du får i posten inneholder det du tror i den mengden du tror - det kan inneholde null virkestoff eller for mye virkestoff, eller andre farlige stoffer du slettes ikke vil ha i deg.... Galskap og gambling med eget liv - er det virkelig verdt det for å (kanskje) bli tynnere???

Skrevet

Så du ikke det programmet på tv hvor de sjekket hva legemidler bestilt på nett fra utlandet faktisk inneholdt?

Over halvparten inneholdt overhodet ikke det de skulle, noen var ren humbug (lykkepiller), men noen inneholdt faktisk ulovlige stoffer, maling og andre rare ting som overhodet ikke er bra å få i seg.

Slikt tar du sjansen på for å bli tynn?

Anonym poster: dbc1e9f6c520e042b52229e8170987bb

Skrevet

Hva med den enkleste måten? Spis mindre porsjoner.. billig blir det også :P

Anonym poster: 83e06903cdba55570555c2a1aa08ceb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...