Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i en lengre periode hatt smerter på venstre side av brystet. Det stråler bak i ryggen også.

Tok det opp med lege for lenge siden (over to år siden), og fikk beskjed om at det skyldes muskelsmerter.

Etter dette har det kommet og gått litt.

Men, nå kjenner jeg det hver dag igjen. Kun på venstre side.

Og nå har jeg begynt å bekymre meg for kreft. Lungekreft, brystkreft osv. Er sikker på jeg er syk på et vis. For dette kan da ikke være normalt?

Skal bestille time til lege igjen.

Noen som har vært borti lignende?

Anonym poster: 90ee75b0e6f3875c3411f2caee14020a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystkreft gjør visstnok så og si aldri vondt så det er lite sannsynlig at det er det.

Anonym poster: 66d49e7406521b772b3044ec42d615bd

Skrevet

Lungekreft eller brystkreft er det mest sannsynlig ikke. Brystkreft gir sjelden smerter, lungekreft gir hoste før smerte... Hoster du?

Anonym poster: 248b7c3fdc1b483a20b7875134b0c0e8

Skrevet

Det visste jeg ikke om brystkreft. Nei, jeg hoster heldigvis ikke.

Hi

Skrevet

Gå til en kiropraktor som kan sjekke ribbefunksjonen din. Ofte kan låsninger i ribben gi ensidige smerter. Hvis kiropraktoren mistenker noe annet så kan h*n henvise deg videre til andre spesialister innen helsevesenet.

Anonym poster: 7f792e3fd3edf18e498cb865952d1311

Skrevet (endret)

Jeg hadde det slik en lang periode for et par år siden og legen min sa også at det var muskulært, særlig med tanke på at vi holdt på å renovere et gammelt hus. Det iset i ene puppen og det strålte bakover til ryggen. Etter flere mnd uten bedring "grein" jeg meg til alt av undersøkelser,- mammografi, UL mm, og de fant heldigvis ikke noe skummelt, men jeg hadde gallestien og reflux som kan gi defuse sympomer som beskrevet over!

Du kan nok slå deg til ro med at det ikke er bryst eller lungekreft, for da ville ikke symptomene kommet og gått over så lang tid (2 år). De som tok mammografi på meg sa også at brystkreft som regel ikke gav smerter i brystet. Bra du sjekker det ut hos legen i morgen uansett,- ikke moro å gå rundt å bekymre seg! Lykke til!

Endret av Stella&My(snart 4?)
Skrevet

Få sjekket det hos kiropraktor før du tenker kreft, jeg hadde det akkurat slik som du beskriver og har/hadde låsninger i nakke, skildre og øvre del av ryggen. Hos meg låste det seg til slutt totalt, og det var slik jeg endte hos kiropraktor, skulle virkelig ønske jeg hadde gått før, for har gått til behandling i 3 år snart..

Skrevet

Skal ta meg en tur til legen først, og hvis han ikke finner noe skummelt, så tar jeg meg en tur til kiropraktor.

Jeg har alltid vært redd for kreft, så det blir til at det er det jeg tenker. I tillegg til at flere yngre rundt meg har fått kreft, har gjort meg redd.

Hi

Skrevet

Jeg hadde muskelbetennelse i skulderen og da hadde jeg kraftige strålninger helt ned i brystet. Hver gang jeg trakk pusten gjorde det kjempevondt. Så kan godt være musklene som gjør det. Du kan få betennelsesdempende for det da, så hadde tatt meg en tur til legen, jeg. :)

Anonym poster: bf5258d6e1cd74c34a14a3a04039fe88

Skrevet

Enig med damene over! Gå til kiropraktor. Jeg hadde en nerve i klem (!) i ryggen og kjente det helt rundt til brystet. Au! Kiropraktoren fikset det :)

Masse god bedring og lykke til!

Skrevet

Du kan faktisk få smerter ved angst for f,ek kreft.. Jeg slet meg ang for lungekreft pga att bestefaren min døde av det i sommer. Da tenkte jeg på det hele tiden og endte opp med så stor muskelknute bak skulderbladet att jeg fekk vondt når jeg trakk pusten, så gjett om jeg var redd da :( men kiropraktor og slutta med det dumme tanke tullet var det over på 1 uke :) hjernen kan lure deg trill rundt!!!

Anonym poster: e9f63a4dc900f05f4e885ca3429a96f4

Skrevet

Stemor mi hadde kreft i brystet med spredning i hele ryggraden og da hadde hun slike strålinger i ryggen, men det eskalerte over 4 mnd..

Kom deg til legen..

Anonym poster: d286d7a42b1c6630e688858644c2ea26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...