Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Hva tenker dere? Jeg har noen kompiser som er veldig flinke på dette med trening, kosthold og noen raske løsninger. De anbefaler dette for meg, Da det visstnok skal brenne fett veldig effektivt. Middelet heter Genotropin. Er det noen her med peiling..? Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Har du lest om det i Felleskatalogen? ALDRI om jeg hadde puttet i meg noe slikt uten oppfølging fra lege og uten medisisnk grunn. Anonym poster: c929ed35c3dfc8a7fd4838df4fd9334d
Audix78 Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Jeg tenker at hvis de er så flinke på trening og kosthold så burde det holde for deg. sjekk felleskatalogen på nett der står det en del om preparatet. Jeg ville aldri tatt dette uten indikasjon eller oppfølging fra lege.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Ja, har lest om det, og det så ikke direkte avskrekkende ut.. Veldig få bivirkninger iforhold til andre legemidler, typ paracet. Nei, jeg er igrunn litt skeptisk jeg og, men begynner å bli desperat etter å bli tynn igjen :/ Hi Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083
Audix78 Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 da har du ikke skjønt det du har lest...
Himmel og hav Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Hvis du tenker at dette er helt greit å gjøre, så snakker du med fastlegen om det. Hvis ikke han/hun vil skrive det ut til deg, og du må skaffe det ulovlig, så er det et veldig tydelig hint om at dette ikke er smart.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Herregud, det finnes ingen tryllepille som gjør deg slank! Kanskje går du ned i vekt, men du vil jo gå rett opp igjen etterpå. Du er helt nødt til å gjøre noe med kosthold og mosjonsnivå for å være slank, du kan ikke knaske "dop" resten av livet for å kunne spise ostepop til lunsj og være slank samtidig. Hvordan skal du få tak i dette preparatet legalt da, er det ikke reseptbelagt? Anonym poster: 5f1f1f4ae9171864ca0cf663d53f6820
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 da har du ikke skjønt det du har lest... Nei, det er jo mulig. Hva leser du, da? Det jeg ser som er bekymringsfullt, er jo det med leukemi. Men på den annen side skriver de jo at de ikke vet om dette kommer av middelet, eller om de var disponerte for dette. Hi Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Herregud, det finnes ingen tryllepille som gjør deg slank! Kanskje går du ned i vekt, men du vil jo gå rett opp igjen etterpå. Du er helt nødt til å gjøre noe med kosthold og mosjonsnivå for å være slank, du kan ikke knaske "dop" resten av livet for å kunne spise ostepop til lunsj og være slank samtidig. Hvordan skal du få tak i dette preparatet legalt da, er det ikke reseptbelagt? Anonym poster: 5f1f1f4ae9171864ca0cf663d53f6820 Nei, selvfølgelig ikke. Har lagt om kostholdet og trener, men det går forferdelig sakte.., og jeg er dessverre ikke så tålmodig som jeg burde. Nei, man går ikke opp i vekt etterpå, om man har lagt om kostholdet. Jo, det er reseptbelagt, så får det nok ikke hos lege. Hi Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Du sier at du kanskje ikke forstår hva du leser..... skal prøve å "oversette" litt for deg.... Under kontraindikasjoner, altså når middelet absolutt ikke skal ta er hvis man har tumoraktivitet. Problemet med det er at man som regel ikke vet om man er i ferd med å danne kreftsvulster på et tidlig stadium. De fleste vet heller ikke om de er genetisk disponert for hormonelle krefttyper - og slike krefttyper kan trigges av ulike hormonpåvirkninger. Under forsiktighetsregler så står det bl.a.: * stoffet kan påvirke insulinfølsomheten og personer med glukoseintoleranse, diabetes eller risiko for diabetes bør være under legeobservasjon ved behandling med preparater. Hvis du er mye overvektig har du med stor sansynlighet glukoseintoleranse og du er definitivt i risikogruppe for diabetes. Dvs at ved å ta dette preparatet kan du utvikle diabetes eller du kan forstyrre insulinproduksjonen din - noe som vil gjøre vektnedgang vanskeligere. Og hvis du da skulle gå ned i vekt på preparatet så vil du kunne skade kroppen din slik at du mye raskere går opp i vekt senere. (Og da har vi ikke nevnt alle følgesykdommer som diabetes kan føre med seg!!) Personer i risikogruppe ift insulinresistens, fedme osv. bør før oppstart med preparatet få utført glukosetoleransetest. * "pasienter med subklinisk hypotyreoidisme kan teoretisk utvikle hypotyreoidisme". Mange overvektige har en subklinisk hypotyreoidisme, dvs de ligger på grensen til å ha lavt stoffskifte. Og dette preparatet kan føre til at de som ligger på grensen til å få lavt stoffskifte, kan utvikle lavt stoffskifte som må medisineres resten av livet. Personer som bruker dette preparatet må følges opp av lege med blodprøve for å se om de utvikler lavt stoffskifte. De fleste vet at lavt stoffskifte kan gjøre vektnedgang vanskeligere. Og det kan også føre med seg en del andre følgesykdommer. Under bivirkninger listes opp ulike muskel-skjelettplager, nevrologiske skader (lammelser og andre), ødemer (væskeopphopning i kroppen), diabetes, økt trykk i hjernen. Og leukemi nevnte du jo selv. Bytt venner og skaff deg hjelp av noen som virkelig kan kost og ernæring..... og så gjør du en innsats selv ift at du legger om kostholdet ditt, at du er konsekvent og at du begynner å trene. Uansett hvilken metode man velger så er det ingen eller ingenting som kan få vekten din til å forsvinne av seg selv. Det vil ikke hjelpe å bare ta noen tabletter. Uansett hvilken strategi du velger så må du legge om kostholdet ditt og i tillegg trene. Men kostholdet er faktisk viktigst når det gjelder vektnedgang. Trening bidrar i mindre grad, men hemmer at vi mister muskelmasse underveis i vektnedgangen og det strammer opp. Våkn opp, jente og innse at du har venner som gir farlige råd som kan ødelegge helsen din for alltid!!!!! De rådene de gir kan faktisk gjøre at du aldri vil greie å gå ned i vekt, og du risikerer i tillegg alvorlig sykdom. Våkn opp!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonym poster: 2f1d895e0fddc4d22bc80a7585647df6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er "bare" 10 kg for tung og er insulinresistent, hvordan vet du at du ikke er det? Veldig mange av oss som er litt lubne er det, det kan faktisk være derfor vektnedgangen din går litt sakte... Anonym poster: 5f1f1f4ae9171864ca0cf663d53f6820
Tigerpote Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Huff ikke gjør noe slikt er mitt råd. Meld deg heller på et vektreduksjonskurs. Du kan faktisk gå ned inntil 1 kg i uka og være sunn samtidig. Hvorfor vil du gjøre noe som potensielt kan være skadelig for deg?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 Herregud, det finnes ingen tryllepille som gjør deg slank! Kanskje går du ned i vekt, men du vil jo gå rett opp igjen etterpå. Du er helt nødt til å gjøre noe med kosthold og mosjonsnivå for å være slank, du kan ikke knaske "dop" resten av livet for å kunne spise ostepop til lunsj og være slank samtidig. Hvordan skal du få tak i dette preparatet legalt da, er det ikke reseptbelagt? Anonym poster: 5f1f1f4ae9171864ca0cf663d53f6820 Nei, selvfølgelig ikke. Har lagt om kostholdet og trener, men det går forferdelig sakte.., og jeg er dessverre ikke så tålmodig som jeg burde. Nei, man går ikke opp i vekt etterpå, om man har lagt om kostholdet. Jo, det er reseptbelagt, så får det nok ikke hos lege. Hi Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083 Her tar du feil..... hvis du i prosessen blir insulinresistent og/eller utvikler diabetes pga preparatet.... eller du utvikler lavt stoffskifte.... så vil du sansynligvis gå opp igjen i vekt etter at du slutter med preparatet!!! Hvis dine "venner" påstår noe annet så vet de ikke hva de prater om!!!! Det du vil gjøre er å stole på "venner" som langer ulovlige stoffer. "Venner" som hevder å vite noe de tydeligvis ikke vet. "Venner" som setter helsen din på spill. "Venner" som sansynligvis tjener noen slanter på å skaffe deg stoffet ulovlig. "Venner" som anbefaler deg å bruke et stoff som IKKE skal brukes uten at flere tester er tatt på forhånd hos lege. Et stoff som IKKE skal brukes uten oppfølging hos lege underveis. Men..... selvfølgelig.... det er ditt valg. Og det virker som om du har tatt et valg og egentlig ønsker støtte for det i denne tråden.... Lykke til - for det virker som om du trenger det med alt du frivillig utsetter deg for..... Anonym poster: 2f1d895e0fddc4d22bc80a7585647df6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 Tror det hadde vært bedre for kroppen din å utvikle spisevegring eller bulimi enn å ta det preparatet der altså. Når du først synes det er greit å sette liv og helse på spill for å bli tynn kan du vel like gjerne gjøre det på den gode gammeldagse måten, å stikke fingeren i halsen, eller ta avføringsmidler... De vennene dine høres ut som noen skikkelig dophuer eller bolere, og de er allerede syke i hodet. De har en psykisk sykdom som gjør at de er villige til å sette helsen på spill for å bygge størst mulig muskler, og slike venner skal du ikke høre på! Anonym poster: 5f1f1f4ae9171864ca0cf663d53f6820
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #15 Skrevet 26. februar 2013 Takk for svar, spesielt 2210, det var veldig lærerikt for meg. Ble meget usikker her, så mest sannsynlig blir jeg ikke å prøve dette her. DIB er utrolig, her får man svar på alt! Og dere som mener jeg har dårlige venner; joda kan så være, men de er nå ikke venner, mest perifere kompiser. Og joda, de har problemer med anabole steroider.. Hi Anonym poster: a62dd7c76b59b5a5c80cd7f4cf640083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå