Gå til innhold

Lykke Fryd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Nei, for dere må fortsatt motta utvidet barnetrygd og det vil dere ikke gjøre med en 50/50-løsning på delt omsorg.

Jeg foreslår at du ringer skatteetaten og NAV i morgen så får du skikkelige svar. Og så krysser vi heller fingrene for at jeg tar feil ;)

Skrevet

Nei, for dere må fortsatt motta utvidet barnetrygd og det vil dere ikke gjøre med en 50/50-løsning på delt omsorg.

Jeg foreslår at du ringer skatteetaten og NAV i morgen så får du skikkelige svar. Og så krysser vi heller fingrene for at jeg tar feil ;)

Bare en siste ting: Er ikke delt bosted det samme som at man har 50/50? Ellers er det vel ikke delt...?

Anonym poster: 90a180a0923136c48fc376d900fd859d

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bare en siste ting: Er ikke delt bosted det samme som at man har 50/50? Ellers er det vel ikke delt...?

Anonym poster: 90a180a0923136c48fc376d900fd859d

Det er det samme. Bare jeg som er litt gammeldags og sier delt omsorg ;)

Måtte Google litt for å se om jeg kunne finne noen "smutthull" og jeg fant en link fra 2004, vet ikke om dette gjelder enda, men du kan se på den

http://www.dinside.no/109401/dette-sier-de-om-dobbel-barnetrygd

Dette innebærer da at du deler barnetrygden med far, men da kan du, slik jeg leser det, søke utvidet barnetrygd og dermed kanskje kvalifisere til skattelettelsen. Men kanskje jeg ikke leser det rett?

Huff, nå roter jeg bare. Ring i morgen du og snakk med noen som kan dette ;)

Skrevet

Lykke Fryd, var du Vinterflickan?

Anonym poster: 0d2e63c3184f6d00d3cfbe0297dbdf7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...