Gå til innhold

Jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette fortsatt en butikk man holder seg unna, eller begynner de å få brukbare møbler nå?

Har ikek handlet der på mange år. Har ikke god erfaring med de, men så et bord der jeg kunne tenkt meg.

Anonym poster: f7894a5009e9204747c1e09b77ce509d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møblene vi har hatt funker.. Du får det du betaler for. Har salongbord, tv-bord, en puff og 3+2sofa fra Jysk og er fornøyd til at det var så billig....

Anonym poster: c5a169eb376148147f57324a66568c47

Skrevet

Har spisebord og stuebord derfra og er kjempe fornøyd. Trur det lønner seg å se ann kvaliteten når du handler. Masse dårlig, men mye bra også :)

Anonym poster: 6364b3cd2053537c45943bf9e20c8219

Skrevet

Senger/dyner/puter: veldig fint, sengetøy/håndklær: også bra. Ellers har de mye ræl! Møbler og ting og tang er ikke bra etter min erfaring men Har ikke handlet der på en god stund jeg heller. Har imidlertid vært innom og det ser fortsatt skøbelig ut...

Anonym poster: c5c7b9877f44a274d9b6d22be3ebab35

Skrevet

Vi har vitrineskap/sjenk, tv-bord og spisestuestoler derfra og har vært veldig fornøyde. Det kjennes godt og solid ut (stort sett heltre), men det lønner seg kanskje å kjenne på kvaliteten hvis det er billig? Det går an å få billige møbler som er like gode som dyre hvis du slipper å betale for merket og mange fordyrende ledd, men det går og an å få billige møbler som vingler første gang du ser hardt på dem.

Anonym poster: 71a56d0fda449e089f74b68bbda9c04f

Skrevet

Vi har sluttet å handle der. Alt vi har hatt derfra har gått i stykker bortsett fra to speil og noe stivt sengetøy. Laknene er det slitt hull i, hagemøblene knakk og falmet, sofaen nuppet og "sank" i putene etter kort tid, sengen knakk, skapet tålte ikke å bli flyttet på, skuffene i kommoden ble ødelagt osv! De har nok noe av kvalitet også, men mitt inntrykk er at det er unntaket.

Skrevet

Jeg skal aldri handle møbler fra jysk mer i alle fall.. Et enkelt stuebord er vel muligens ikke så ille, men ting som trenger mye skruer, og mye montering ville jeg holdt meg LANGT unna.

Det er mangel på skruer, skruer passer i hullene, etc. Nei uff

Gjest sussie77
Skrevet (endret)

Har hatt noe fra Jysk som jeg ikke har vært fornøyd med som spisebord og tv bord . og da byttet ut. Men det kan jo ha forandret seg for det er jo lenge siden. Men har derimot utemøbler og seng som jeg er veldig fornøyd med.

Endret av sussie77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...