Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Jeg trenger hjelp! Jeg har en del kviser på skulderbladene. Hvorfor skjer dette? De forsvant når jeg ble gravid, og kom tilbake 1,5 år etter fødsel...syns det er skikkelig ekkelt! Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Endre kostholdet eller må jeg bruke noen spesielle kremmer? Jeg har normalt sunt kosthold, og smører meg med fuktighetsgivende krem. Anonym poster: 215d794111560e41f73a7aa9dc3cbeaf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Bruker du for tette plagg? Bruker du kremer som er for fete? Tørker du deg ikke godt nok etter en dusj? Svetter du mye? Anonym poster: 38e16dd46e0db443800e6fa5f2531c19
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Bruker du for tette plagg? Bruker du kremer som er for fete? Tørker du deg ikke godt nok etter en dusj? Svetter du mye? Anonym poster: 38e16dd46e0db443800e6fa5f2531c19 Bruker ikke for tette klær, tørker meg godt nok etter dusj. Svetter ikke mer enn hva som er normalt regner jeg med, og jeg bruker kremmen til Decléor... Hi Anonym poster: 215d794111560e41f73a7aa9dc3cbeaf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Bruker du for tette plagg? Bruker du kremer som er for fete? Tørker du deg ikke godt nok etter en dusj? Svetter du mye? Anonym poster: 38e16dd46e0db443800e6fa5f2531c19 Bruker ikke for tette klær, tørker meg godt nok etter dusj. Svetter ikke mer enn hva som er normalt regner jeg med, og jeg bruker kremmen til Decléor... Hi Anonym poster: 215d794111560e41f73a7aa9dc3cbeaf Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet hudkremen i en periode og brukt litt mer løssittende klær, gjerne i bomull. Kroppsolje er ofte bedre (Weleda sine er fantastiske) enn kremer, siden kremer oftere lager en "hinne" på huden. Anonym poster: 38e16dd46e0db443800e6fa5f2531c19
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Har du vært plaget av dette før graviditet? Høres vanlig, og hormonelt ut. Hvordan er huden forøvrig?- i ansiktet? ville ha renset, peelet og brukt uttrekkende maske relativt ofte. Anonym poster: 0d9344a57ec2c5d1da2bfcf1bfd13a24
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Hvis du bruker balsam når du dusjer så kan det være årsaken. Anonym poster: fe05f23ebbdf1a4173a0430d4bb703c9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Har du vært plaget av dette før graviditet? Høres vanlig, og hormonelt ut. Hvordan er huden forøvrig?- i ansiktet? ville ha renset, peelet og brukt uttrekkende maske relativt ofte. Anonym poster: 0d9344a57ec2c5d1da2bfcf1bfd13a24 Er huden i ubalanse vil nå hyppig rens, peel og uttrekkende masker bare skape mer ubalanse... Anonym poster: 38e16dd46e0db443800e6fa5f2531c19
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Har du vært plaget av dette før graviditet? Høres vanlig, og hormonelt ut. Hvordan er huden forøvrig?- i ansiktet? ville ha renset, peelet og brukt uttrekkende maske relativt ofte. Anonym poster: 0d9344a57ec2c5d1da2bfcf1bfd13a24 Ja, var plaget med det før jeg ble gravid. Det forsvinner når jeg er i syden, mens det ikke blir noe bedre av solarium. Jeg har ikke kviser i ansiktet til vanlig, men jeg har vært så stresset siden i sommer at det har gjort utslag i ansiktet... Hi Anonym poster: 215d794111560e41f73a7aa9dc3cbeaf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Hvis du bruker balsam når du dusjer så kan det være årsaken. Anonym poster: fe05f23ebbdf1a4173a0430d4bb703c9 Ja, jeg bruker frisørbalsam. Men jeg brukte jo også det under den perioden jeg ikke var plaget... Hi Anonym poster: 215d794111560e41f73a7aa9dc3cbeaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå