Gå til innhold

Noen som er utdannet revisor her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få til en sånn jobb med unger og en mann som jobbet mye kvelder? Eller burde jeg heller satse på regnskapsfører? Hvordan er lønnen?

Anonym poster: 8de41237ab15464e802b149115d3b785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet som revisor da jeg fikk barn, det gjorde alle andre jenter og. Dro tilbake i noen måneder, men det er fryktelig vanskelig å kombimere.

Det er en "opp eller ut"- business, og selv om man klarer å begrense antall klienter så kommer alt stresset på en gang.

Og så sitter man med dårlig samvittighet for at de som jobber for deg blir sittende kveld mens du selv må hente i bhg...

Få klienter bryr seg om at revisoren må hente i bhg heller Hehe.

Men det er jo helt klart mulig å få til, jeg ville bare ikke

Mer.

Lønna er ganske bra.

Skrevet

Jeg jobber som revisor og har en sønn på 2 år. Det går greit, men har ikke planer om å forbli i dette yrket for alltid... I starten er ikke lønna så bra heller! Jeg har jobbet i 3,5 år og er misfornøyd med lønna mi. (Man kan selvsagt få inn en del ved å jobbe overtid da..)

Anonym poster: c478553bab57fba94999dc565360490a

Skrevet

Jeg jobber som revisor og har en sønn på 2 år. Det går greit, men har ikke planer om å forbli i dette yrket for alltid... I starten er ikke lønna så bra heller! Jeg har jobbet i 3,5 år og er misfornøyd med lønna mi. (Man kan selvsagt få inn en del ved å jobbe overtid da..)

Skrevet

Min kollega går fra revisjon til regnskap nå (som teamleder) og går opp 80' i lønn!

(Jeg som svarte rett over her)

Skrevet

Dårlig betalt jobb, noe som overrasket meg. Veldig press de første årene, mye å lære og du må takle stress godt, for du blir sendt ut til kunder tidlig alene. Det er forventet at du skal vite mye om mange forskjellige emner. På en annen side er det veldig lærerikt.

Anonym poster: 414eabc24b851c8b71061dbdf346d860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...