Gå til innhold

Hvordan er blackberry telefoner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra?

 

Anonym poster: 3bc8361d53d32e0c0873dd50e3c09963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt. Ingen?

 

Anonym poster: 3bc8361d53d32e0c0873dd50e3c09963

Gjest Siklerotte
Skrevet

Avhenger jo totalt av modellen. Jeg har hatt BlackBerry flere ganger (alltid versjoner med qwery-tastatur) og jeg synes de er gode. Har en som jeg bruker som jobbtelefon nå, og jeg synes den er fin for å skrive mail/meldinger, men den er ellers ikke noe særlig når det gjelder surfing osv. Sier seg jo selv, mtp. skjermens størrelse. Men så har jo BlackBerry rene touch-telefoner også, de er sikkert bedre til det formålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...