Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Bra? Anonym poster: 3bc8361d53d32e0c0873dd50e3c09963
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Dytt. Ingen? Anonym poster: 3bc8361d53d32e0c0873dd50e3c09963
Gjest Siklerotte Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Avhenger jo totalt av modellen. Jeg har hatt BlackBerry flere ganger (alltid versjoner med qwery-tastatur) og jeg synes de er gode. Har en som jeg bruker som jobbtelefon nå, og jeg synes den er fin for å skrive mail/meldinger, men den er ellers ikke noe særlig når det gjelder surfing osv. Sier seg jo selv, mtp. skjermens størrelse. Men så har jo BlackBerry rene touch-telefoner også, de er sikkert bedre til det formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå