Gå til innhold

Middelaldrende britiske menn på fb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som med ujevne mellomrom får "frierbrev" fra engelskmenn på facebook? Har spurt blant venner og kjente, men ingen av dem får. Ikke det at jeg tror at jeg er spesiell, tvert i mot håper jeg i grunnen at jeg ikke er det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Har du uttalt deg positivt om storbrittania på fb? Likt london eller noe.

Skrevet

haha :) Nei, det har jeg ikke fått. Men har fått diverse frierbrev på mail fra noen som ikke skriver særlig bra norsk ;)

Jeg tror kanskje jeg hadde mistenkt at navnet mitt ble misbrukt i en eller annen annonse en eller annen plass. (mest sannsynlig i UK)

Skrevet

Nei, men jeg faar med jevne mellomrom "frierbrev" fra diverse afrikanske land! :P

Skrevet

Er det bare meg som med ujevne mellomrom får "frierbrev" fra engelskmenn på facebook? Har spurt blant venner og kjente, men ingen av dem får. Ikke det at jeg tror at jeg er spesiell, tvert i mot håper jeg i grunnen at jeg ikke er det...

Du får rapportere det til Facebook da? Evt søke på ditt eget navn og se hva du får opp, google etc. Kanskje det ligger ute en annonse.. I tillegg ville jeg skjult identiteten min på facebook en periode, bare for å se om det hjalp. Det er i grunnen nok at vennene dine "ser" deg, ikke sant?

Skrevet

Nei, men jeg er usøkbar på FB.

Skrevet

Jeg har fått 3 henvendelser den siste uken. De har helt falt for meg utifra bildet mitt, jeg er bare såååå nydelig og de håper på en felles fremtid hehe.

Jeg humrer godt og sletter meldingen.

Min mor fikk en slik henvendelse for en 3 års tid siden. Hun er ensom og ikke skarpeste kniven i skuffen så hun gikk fem på.

Dette var en amerikansk soldat som tjenestegjorde i østen. Han hadde "funnet" henne på facebook og falt helt plakask.

Hun ble kjempefornærmet når jeg og min søster advarte henne. Vi unnet henne ikke kjærlighet hehe.

Det gikk ikke mange ukene før han begynte å ymte frempå om å låne penger. Han ville komme til henne men hun måtte forskuttere penger til billetten. Når hun beklaget og sa at hun ikke har penger. Minstepensjonist med svært dårlig økonomi ----vips så hørte hun ikke mer fra han.

Anonym poster: 21b4a1dd1be70667df27c0d78347697a

Skrevet

Jeg har fått 3 henvendelser den siste uken. De har helt falt for meg utifra bildet mitt, jeg er bare såååå nydelig og de håper på en felles fremtid hehe.

Jeg humrer godt og sletter meldingen.

Min mor fikk en slik henvendelse for en 3 års tid siden. Hun er ensom og ikke skarpeste kniven i skuffen så hun gikk fem på.

Dette var en amerikansk soldat som tjenestegjorde i østen. Han hadde "funnet" henne på facebook og falt helt plakask.

Hun ble kjempefornærmet når jeg og min søster advarte henne. Vi unnet henne ikke kjærlighet hehe.

Det gikk ikke mange ukene før han begynte å ymte frempå om å låne penger. Han ville komme til henne men hun måtte forskuttere penger til billetten. Når hun beklaget og sa at hun ikke har penger. Minstepensjonist med svært dårlig økonomi ----vips så hørte hun ikke mer fra han.

Anonym poster: 21b4a1dd1be70667df27c0d78347697a

Jepp, akkurat sånne får jeg også. Svarer jo ikke på noen av dem, selvsagt.

Skrevet

Fnis, du er vel en acquired taste.

Indeed :D

Skrevet

Har du uttalt deg positivt om storbrittania på fb? Likt london eller noe.

Nei. Jeg har riktignok vært i London, men profilen min er lukket, så om jeg hadde skrevet noe om byen, så hadde de ikke kunnet se det.

Jeg får bare leve med det lille hverdagsmysteriet, men nå vet jeg ihvertfall at det ikke bare er meg :)

Skrevet

Neida...har fått jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...