Gå til innhold

Gravidklær - IKKE hennes og Mauritz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det butikker utenom hennes som selger gravidklær? Tenker da på fysiske butikker, ikke nettbutikker. Liker å prøve klærne.

Syns det er stusselig å måtte gå i samme klær som alle andre gravide

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun funnet på h&m som ikke er på nett. Jeg kjøper aldri klær uten å ha prøvd dem først, for jeg passer sjeldent klær fra nettet. Enten sitter de galt, eller så er det vel størrelser... Jeg har lett overalt (tror jeg i hvert fall), men om du bor i en større by, kan det jo være det finnes flere butikker enn i Kristiansand.

Anonym poster: 589bad5b1a2fb4aedeb834dcc4b191a2

Skrevet

feil størrelser* (ikke "vel størrelser")

Anonym poster: 589bad5b1a2fb4aedeb834dcc4b191a2

Skrevet

Du finner på babyshop og barnas hus. Der har de prøverom.

Er kjempegod kvalitet på boob-serien f.eks, men om du ikke vil betale for klærne er hm eneste butikken.

Anonym poster: b0c68297e08f88bae8f98bfd053e73e3

Skrevet

I Oslo har man også Svangerskapet på Majorstua og en butikk på Glassmagasinet jeg ikke husker hva heter, men de er kjempedyre. Det er ingen andre kjedebutikker enn H&M, kjempekjipt :-/ Synes utvalget er såå stusselig nå og, men har heldigvis litt liggende fra forrige gang jeg var gravid.

I Sverige har de mammaklær på noen Vero Moda'er og Polarn O. Pyret'er.

Anonym poster: 07aab2486344937a581ebd6ed43544b2

Skrevet

Polarn o pyret har også mammaklær-

Anonym poster: bfadb4ebfa8adb35d494fecbaf7da421

Skrevet

Googlet vero moda og polarn o pyret, len fant ikke ut av noen av de har mammaklær i Sverige? Gikk på de svenske sidene

Skrevet

Benetton har også mammaklær, men desverre har jeg bare sett det på nett.

Har kommet til det punktet i graviditeten at så lenge klærne sitter der de skal så får det være det samme. Får heller holde ut 9 uker til og se ut som en dass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...