Gå til innhold

Fyfaen, så deilig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt kontakt med en mann over nett, som bor i samme by som meg.. Han jobber på sykehus og menn i sykehusuniform er noe av det deiligste jeg vet om.. Vi hadde tenkt å snakke litt mer før vi møttes, men jeg var på handletur igår kveld og snakket med han samtidig, så vi avtalte fort at jeg skulle ta en snartur bortom sykehus et for å hilse på.. Jeg dro bort, sto lenge ved bilen å lurte på om jeg skulle tørre... Jeg fikk en melding der han spurte om hvor jeg ble av, så jeg kasta meg i det og dro inn på sykehuset.. Der møtte jeg den pene mannen i vestibylen, med sykehusuniform og hele pakka..

Stemningen var litt klein, men vi avtalte å dra ett sted der det var litt mindre privat.. Vi dro inn i garderobrn og begynte å kysse.. Eller rettere sagt; råkline. Dette gjorde vi lenge, mens vi tukla på hverandre nedentil. Ble ingen sex da jeg har mensen.. For en deilig følelse å sitte her å tenke tilbake på det...

Anonym poster: a9cb7900785d6e4e22c4610cd6a5bc4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så at han som jobber nede på likhuset satt med tannpirker og prøvde å få vekk noe han hadde under neglene.

Mensblod han strevde med.

Anonym poster: 13506319d2e3cd8cf6b2e52f95d0d09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...