mamma_bergen Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Og det skal nytes opp og ned og alle veier ;) med det _jeg_ vil se på tv (eller bare ha det av),jeg kan lese bok uten at noen maser og trenger meg til å gjøre noe,jeg kan spise akkurat det jeg vil og hvor jeg vil,jeg kan være på dataen når og hvor mye jeg vil.. Jeg kan faktisk gjøre akkurat det jeg vil,og det er en deilig,deilig følelse Og det varer helt til i morgen
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Nyyt det! Jeg elsker å være alene hjemme og få litt pause fra mann og barn. Elsker å kunne lese en hel bok uten avbrytelser, å se dårlige filmer på tv hvis jeg vil, sove lenge... Kos deg masse! Anonym poster: 008650044199e392de3221ef51e0276a
Sunnybeach4gull :) Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Oij, det er lenge siden jeg har vært helt alene Kos deg
Plutselig_gravid Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Så deilig Her har min kjære tatt de søte små med seg på vinterferie til svigers på andre siden av landet. De blir borte til fredag! Jeg ligger hjemme i fred og ro. Har hyperemesis så er godt å bare ha meg selv å tenke på noen dager og slippe den dårlige samvittigheten som følger med ved det å ikke fungere 100 %. Jeg har bare kastet opp 8 ganger så langt i dag, så det er tydelig at det hjelper med full ro og hvile!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå